Obavijesti

Tech

Komentari 5

Već vrbuju stručnjake - planira li Apple proizvesti svoj auto?

Već vrbuju stručnjake - planira li Apple proizvesti svoj auto?
1

Proizvođač iPhonea registrirao je imena domena koje uključuju apple.car, apple.cars i apple.auto, prenio je provider za informacije o domenama Who.is

Tvrtka Apple registrirala je nekoliko domena povezanih s automobilima, čime je pridonijela nagađanjima da se namjerava posvetiti razvoju automobila.

Proizvođač iPhonea u prosincu je registrirao imena domena koje uključuju apple.car, apple.cars i apple.auto, prenio je internetski provider za informacije o domenama Who.is.

MacRumors je prvi objavio novosti u petak, no rekao je da bi ime domene moglo biti povezano s Apple's CarPlay, usluzi koja vozačima omogućuje da ne podižući ruke s upravljača pristupe kontaktima na njihovu iPhoneu, uspostavljaju pozive ili slušaju snimke s automatske sekretarice.

Premda nikad nije otvoreno dao do znanja da će izraditi automobil, Apple je agresivno vrbovao automobilske stručnjake iz tvrtki poput Forda i Mercedes-Benza.

Automobilska tehnologija postala je primarno područje interesa tvrtki Silicijske doline, uključujući Google, koji je izradio prototip samovozećeg automobila.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.