Obavijesti

Tech

Komentari 0

Arena će biti puna: Dota Pit i Counter Pit turniri stižu u Split

Arena će biti puna: Dota Pit i Counter Pit turniri stižu u Split
1

Osim pune Spaladium Arene, organizatori očekuju da će profesionalce na Counter Pit i Dota Pit turniru u ožujku gledati više od milijun ljudi preko livestreama

U splitskoj Spaladium Areni na proljeće će se održati natjecanje u računalnim igricama - četvrti Dota Pit i drugi Counter Pit turnir, a natjecanje u kojemu će sudjelovati 110 najboljih igrača iz cijeloga svijeta prenosit će se na internetu, najavili su organizatori. Očekuje se nagradni fond veći od 200.000 dolara.

Split će prvi put ugostiti eSports profesionalce, a u Areni se očekuje 10.000 gledatelja iz Hrvatske, regije i drugih zemalja, koji će turnire pratiti na velikim LED ekranima, rekao je Ivan Marušić, direktor tvrtke One Game koja je organizirala natjecanje. Tijekom natjecanja od 17. do 20. ožujka 2016. godine, posjetitelji će moći isprobati i nove igre na tržištu, najavio je.

Među natjecateljima će biti i mladi Splićanin Damir Škaričić Adilović, profesionalni igrač Dote II, koji se time bavi već osam godina. Rekao je da igra za europski "top team" i da dnevno vježba najmanje osam sati na računalu. "Moji se roditelji u početku nisu slagali s tim koliko sam gubio vrijeme na računalu, no nastavio sam gurati svoje i sada su zadovoljni", rekao je i dodao da je zahvaljujući igrama bio u mnogim zemljama.

Organizatori očekuju da će prijenos na internetu pratiti više od milijun gledatelja

To je prvo takvo eSport natjecanje u Hrvatskoj koje ima međunarodni karakter.  Na turiru će se natjecati neki od najpoznatijih timova, među kojima su Natus Vincere(NA`VI), Virtus Pro(VP), Team Liquid, Fnatic...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.