Obavijesti

Tech

Komentari 18

Niste gubili vrijeme: Igranje Tetrisa je kao hrana za mozak

Niste gubili  vrijeme: Igranje Tetrisa je kao hrana za mozak
1

Tetris odavno fascinira znanstvenike. Mnoge studije otkrivaju kako Tetris može pozitivno utjecati na čovjekov mozak i potaknuti neke dijelove da budu učinkovitiji

VIDEO

Većina nas je bar jednom igrala vječnu igru, Tetris, a mnogi su na slaganju popularnih kockica gubili sate. Tada je to možda izgledalo kao gubitak vremena, ali studije pokazuju da Tetris pozitivno utječe na naš um.

PBS Digital Studio objavio je video u kojem objašnjavaju da redovito igranje Tetrisa (sat i pol na tjedan puna tri mjeseca) može: učiniti dijelove moždane kore debljom, potaknuti dijelove mozga da budu učinkovitiji te smanjiti flashbackove osoba koje pate od post-traumatskog stresnog poremećaja.

No, video upozorava da bi bilo koja radnja koju ponavljamo tri mjeseca mogla promijeniti strukturu mozga. Ono što čini Tetris tako zaraznim je naša prirodna želja da organiziramo stvari i ostvarimo ciljeve. Igra daje stalan niz nepotpunih zadataka i čovjekova je prirodna želja da te zadatke riješi. Naravno, Tetris ne utječe isto na svakoga.

Tetris odavno fascinira znanstvenike. Studija iz 2009. godine ispitala je kako igra utječe na ljudski mozak, a 2000. godine istraživači s Harvarda otkrili su da ova igra može mijenjati kako ljudi sanjaju. Drugi su pisali o tome kako Tetris može utjecati na to da ljudi formiraju navike i promijeniti kako razmišljaju o svijetu oko sebe – pojam koji je dobio i službeno ime, Tetris efekt.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 18
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama