Obavijesti

Tech

Komentari 5

Glasanje je završeno, otkrijte koji projekti su prošli u finale

Glasanje je završeno, otkrijte koji projekti su prošli u finale
1

Vaši glasovi odlučili su kojih sedam inovativnih projekata ulazi u finale natječaja InspirAkcija. Pobjedniku natječaja Web.Burza će besplatno izraditi internet stranicu

VIDEO

Polufinale InspirAkcije je završeno, a vaši glasovi odlučili su koji projekti ulaze u najboljih sedam koji će imati priliku predstaviti se još jednom pred sedmeročlanim žirijem i dodatno im predstaviti vlastite projekte. 

Žiri će pobjednika proglasiti 13. svibnja.

3. kućanice.hr, Jerko Petričušić, Ploče - 388 glasova

Internet stranica namijenjena domaćicama nudila bi razne praktične savjete poput uklanjanja mrlja do uređenja vrta te savjete i pomoć mladim kućanicama. Autori su zamislili kako bi svaki ulogirani korisnik imao vlastiti profil, a mogao bi naći i niz korisnih stvari poput mjesta za najbolju kupovinu, ali i najboljeg frizera.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

7. Kućicin dobri buvljak, Boris Miletić, Velika Gorica - 383 glasa

Humanitarni online buvljak osmišljen je pod krilaticom "Pretvori staru kramu u dobru karmu" i djeluje po principu razmjene gdje se donatori rješavaju dobrih, ali njima nepotrebnih stvari ili poklanjaju svoje usluge, a "kupci" dolaze do stvari ili usluga koje su im potrebne. Umjesto klasičnog plaćanja prodavaču, "kupci" bi iznos uplatili udruzi po vlastitom izboru i tako poduprli njezin rad. Projekt je već bio aktivan na www.facebook.com/buvljak, a namijenjen je onima koji recimo nude bojenje zidova, ili se žele prijaviti na radionicu koju već dugo traže…

8. eDemokracija, Dario Nikolić, Zagreb - 418 glasova

Cilj projekta je omogućiti građanima RH da preko web stranice unose obećanja ili tvrdnje političara i javnih osoba koja često brzo potonu u zaborav, a sve bi mogli bodovati kao istinito ili neistinito na temelju vlastitog iskustva i navedenih referenci. Rezultat projekta bio bi jasan i sažet kritički pregled stvarnog djelovanja javnih dužnosnika kroz određeni vremenski period. Primjerice, obeća li netko izgradnju vrtića, građani bi mogli ocijeniti ostvarenost tog projekta. Želja je da se građanima omogući uvid u trenutno stanje, ali i olakša odluka u sljedećim izborima, a medijima bi se ponudio kvalitetan izvor dodatnih informacija.

10. amaterka.com.hr, Adrian Assad, Pula - 331 glas

Stranica je namijenjena rekreativnim sportašima, koji bi mogli pronaći adekvatnog protivnika po nizu kriterija (tablice u regiji, godine, fair play koeficijenti, kvart, grad). Također, cilj je i da se pokrene prva hrvatska malonogometna i teniska rekreativna liga, upravo preko sustava kojim stranica omogućava dogovor i prijavu rezultata susreta.

13. Doniralica, Hrvoje Hafner, Zagreb - 419 glasova

Doniralica je platforma koja služi za prikupljanje financijskih sredstava projektno orijentiranih, nesebičnih, kreativnih i humanitarnih aktivnosti organizacija civilnog društva i neformalnih inicijativa. Radi na principu "crowdfundinga" - kolektivne suradnje, privlačenja pažnje i povjerenja ljudi koji se umrežavaju i zajednički ulažu novac kako bi podržali razne inicijative. Ona uklanja barijere za ulazak u online financijske transakcije za organizacije i predstavlja posrednika između organizacije i donatora te služi kao interaktivni katalog aktivnosti civilnog društva. Uz integraciju sa društvenim mrežama omogućit će mjerljivu povratnu informaciju za provedene aktivnosti organizacija.

15. hrana.hr, Janko Mihelić, Zagreb - 361 glas

Portal hrana.hr bio bi registar malih proizvođača hrane, s kontakt podacima i lokacijom na karti. Potencijalni kupac mogao bi preko karte imati pristup podacima o proizvođačima i proizvodu koji traži na svom području. Na stranici bi omogućili traženje najbližeg proizvođača određenog proizvoda, ili proizvoda po određenoj cijeni, a nudile bi se informacije o ekološkom uzgoju te relevantni pravni savjeti.

20. idea4action, Tomislav Toman, Zagreb, 434 glasa

idea4action je platforma sa ciljem stvaranja poveznice između ideje i djelovanja. Radi se o pokretanju razgovora koji informira i inspirira na konkretnu akciju. Zamisao je da se stvori platforma preko koje će se povezati ljudi s idejama s onima koji imaju potrebna znanja, sposobnosti i resurse za ostvarivanje ideje. Nakon početne inicijative predlaganjem same ideje, kroz suradnju s drugim korisnicima, prikupljanjem komentara, kritika i savjeta Predlagatelj dobiva energiju za kretanje u realizaciju ideje i možda ostvarivanje svoga sna. Isto tako oni s određenim vještinama mogli bi se priključiti projektima.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 5
VIDEO

A1 diže cijene od lipnja
za 6,9 posto

A1 diže cijene od lipnja

Povećanje naknada se odnosi na puni iznos mjesečnih naknada tarifa, paketa i opcija bez obračunatih popusta, a već ugovorene popuste korisnici i dalje nastavljaju koristiti

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'
SKENDERICA 1912

Najstariji restoran u Zagrebu: Na brijegu je sve 'po domaći'

Od samog otvaranja, u restoran Skenderica dolaze gosti željni jednostavne, domaće hrane. Sir i vrhnje koje nabavljaju na Kvatriću ide u najfinije štrukle
Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'
'BRAK NA PRVU'

Svi su ludi za Renatom! Sada je i Alan želi: 'Mijenjao bih Danijelu za nju. S Filipom me provocira'

Novi je tjedan i novi zanimljivi zadaci u showu 'Brak na prvu' su pred parovima, a neke od njih posjetila je i stručnjakinja Iva…