Reklame će trajati do 15 sekundi, a prema prvom planu, korisnici će navodno u jednom danu vidjeti reklame samo jednog od oglašivača. Prva će krenuti bez zvuka
Na vašim Facebook profilima uskoro će se puštati i reklame
Korisnicima Facebooka od srpnja će se na profilima početi prikazivati video oglasi. Reklame će trajati do 15 sekundi, a prva koju će korisnik vidjeti u danu pokrenut će se automatski, no neće imati zvuka. Aktivacija zvuka ponovno će učitati reklamu, doznaje Telegraph.
Rast budžeta za oglašavanje na stranicama poput YouTubea, natjerao je i Facebook na ugradnju vlastite verzije, a Financial Times piše da je ovo pokušaj da se ugrabi dio oglašivačkog kolača rezerviranog za TV oglašavanje.
Trenutno se na online video oglase troši manje od 10 posto novca koji odlazi na TV, ali to tržište rapidno raste. Ono što Facebook očekuje da će biti privlačno oglašivačima su iznimno ciljane kampanje.
Prema prvom planu, korisnici će navodno u jednom danu vidjeti reklame samo jednog oglašivača, a na Facebooku su najpoznatiji American Express, Coca Cola, Ford Diageo i Nestle te njihovi proizvodi.
Facebook nije komentirao ove planove, no prema izvorima u cijelu priču kreću polako, kako količina oglasa ne bi ometala korisnike i otjerala ih sa stranice.
Inače, Facebooku i dalje raste broj korisnika, zahvaljujući novim tržištima, dok se na razvijenim tržištima SAD-a i Europe rast usporava.
Telegraph prenosi i neke od reakcija korisnika na Twitteru, prema kojima se dio ljudi žali na ovo i kaže da će ih odbiti od Facebooka, dok se dio čudi što ovo već nije na Facebooku.