Obavijesti

Tech

Komentari 3

Novi pristup: Selfie koriste kako bi prodali skupu šminku

Novi pristup: Selfie koriste kako bi prodali skupu šminku
1

Poznati kozmetički brend preuredio je trgovine kako bi se obraćali mlađim djevojkama - nudi im da isprobaju svu šminku, a nakon toga okinu selfie

VIDEO

Kad je u pitanju šminka, tinejdžerice ne zanimaju slavne osobe koje se smiješe s plakata ili potpisuju kolekciju, recenzije stručnjaka ili popis sastojaka, važno im je da šminku mogu isprobati i pitati prijateljice što o njoj misle. Shvatio je to i poznati brend kvalitetne šminke Mac Cosmetics koji neke svoje trgovine prilagođava mladim djevojkama.

A mlade djevojke, koje često moraju štediti ne bi li si priuštile jedan skuplji komad šminke kao što je onaj s potpisom Maca, ne vole kad im prodavačica u parfumeriji 'diše za vrat'. Zato nove Macove trgovine koje se obraćaju tinejdžericama imaju velike pultove s ogledalima i uzorcima proizvoda dostupnim za isprobavanje. A nakon što isprobaju novi ruž ili rumenilo, djevojke se potiče da 'okinu' selfie i podijele ga na društvenim mrežama, bilo da se pohvale ili pitaju za mišljenje.

Mac Cosmetics očito je shvatio da nova generacija donosi nove navike i ima nove kanale komunikacije kojima im se treba obraćati. Mac na Instagramu ima gotovo dva milijuna obožavatelja.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 3
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama