Minimalna premija je 5.000 kuna u slučaju da dođe isto toliko gledatelja, a 150.000 kuna ako se pojavi 15.000 ljudi, objasnila je pravila nagradne igre Morana Đurčević
Dinamo: Više od 25.000 ljudi je uvjet za dobivanje milijun kuna
Pred okupljene novinare u prostorijama Maksimira okupila se cijela momčad Dinama s Mateom Kovačićem, Ivanom Kelavom i Joeom Šimunićem u 'prvim redovima', a predstavljanje neuobičajene akcije vodio je Tarik Filipović.
Inicijator akcije 'Milja za pun stadion' Mateo Kovačić, u kojoj će jedan sretni gledatelj u 3. kolu Lige prvaka protiv PSG-a 24. listopada osvojiti milijun kuna, prvi se obratio javnosti.
- Mislim da će akcija uspjeti i da će se navijač usrećiti - rekao je Kova, a golman Kelava se nadovezao:
- Sjedili smo poslije utakmice i pričali te smo došli na tu ideju. Otišli smo kod djelatnika kluba da vidimo hoće li to uspjeti. Mislim da je to dobra ideja, poanta je da dođe što veći broj ljudi.
Riječ je preuzeo jedan od najiskusnijih Joe Šimunić, koji također vapi za punim tribinama.
- Kelava, Kovačić i Tarik su više manje sve rekli. Sjećam se '96. i '97. kad je Dinamo igrao kvalifikacije za Ligu prvaka, bila je sjajna atmosfera i pune tribine. Ljudima će ovo biti čudno, no ako je to jedini način da ljudi dođu na stadion onda je ovo pozitivna ideja. Cilj je uzeti tri boda da se zahvalimo ljudima što su došli na stadion - rekao je Šimunić.
Pravila nagradne igre
Glasnogovornica Dinama Morana Đurčević na konferenciji je objasnila pravila nagradne igre.
- Milijun kuna provlačit će se kampanjom. Više od 25.000 ljudi je uvjet za dobivanje milijun kuna. Minimalna premija je 5000 kuna ako dođe 5000 gledatelja. Nagrada neće biti ekvivalentna broju gledatelja pa će tako za 15.000 gledatelja nagrada biti 150.000 kuna. Obavijestit ćemo javnost o broju kupljenih ulaznica za utakmicu s PSG-om - rekla je glasnogovornica i dodala:
- Dinamo će u poluvremenu s PSG-om birati pet finalista pred medijima. Cijela priča mora biti maksimalno transparentna. Pripremili smo nastavak natjecanja, a detalji će se uskoro znati. Sudjelovati mogu oni s ulaznicama koje prolaze kroz sistem na stadionu, putem bar kodova. U igru ulaze ulaznice za lože i sve tribine.
Kelava: Takve stvari su uobičajene svugdje u svijetu
- Moramo vidjeti koliki će biti broj gledatelja pa ćemo se dogovoriti koliko ćemo dati - rekao je Kelava i opisao svoja iskustva sa sličnim akcijama u Sjevernoj Americi:
- Takve stvari su uobičajene svugdje u svijetu. Prisustvovao sam utakmicama NHL-a. Tamo pozovu nekog iz publike, tko pogodi gol dobije auto.