• Članak
  • Komentari 1
  • Share 1
  • Tweet3

Čučnjevi, trčanje i hodanje po stubama za seksi guzu

Poželjno je i pripaziti na prehranu, tj. izbjegavati suvišne masnoće - to će pomoći i kod drugih problematičnih područja kao što su nadlaktice

Srijeda, 28. 7. 2010. u 06:30    Piše: Ida Borovac
Čučnjevi, trčanje i hodanje po stubama za seksi guzu Fotolia Pojačani iskorak poboljšat će mišiće guze
Čučnjevi su jedna od najboljih vježbi za oblikovanje stražnjice. Najučinkovitiji su ako se izvode tako da stanete stopalima razmaknutim u širini bokova. Za dodatno opterećenje savijte ruke pod kutom od 90 stupnjeva i držite ih u visini ramena. Savijte koljena i spustite se u čučanj tako da koljena ostanu iza nožnih prstiju. Stražnjicu lagano gurajte iza sebe, prema van, a torzo držite ravnim i stegnutim. Ponovite šest-osam puta, a zatim još dvaput cijeli ciklus. Takve vježbe poželjno je kombinirati i s vožnjom bicikla. Okretanje pedala aktivirat će gotovo svaki mišić u bedrima i stražnjici. Na sobnom biciklu naizmjenično tri minute vozite 70-80 okretaja u minuti i dvije minute 100-110 okretaja. Tako vozite pola sata. Poželjno je i pripaziti na prehranu, odnosno izbjegavati suvišne masnoće - to će pomoći i kod drugih problematičnih područja kao što su nadlaktice.

>>> Hodanje i planinarenje odlične su vježbe za oblikovanje stražnjice, no najučinkovitije je penjanje po stubama. Vježbanje na jednoj stubi ili povišenoj platformi također je djelotvorno. Stavite jedno stopalo na stubu i gurajte tijelo prema gore naslanjajući se na petu. Ponovite desetak puta, a zatim napravite istu vježbu drugom nogom. Želite li intenzivnije vježbati, radite na nešto višoj stubi.

>>> Stanite metar od stube. Podignite lijevo stopalo na stubu tako da desnu petu odignete od poda. Savijte oba koljena i spustite se u iskorak, tako da vam lijevo koljeno bude smješteno iznad gležnja. Prebacite težinu na lijevu nogu, podignite se u stojeći stav, a zatim ponovite drugom nogom.

>>> Plivanje stilom kraul vrlo je učinkovita vježba za cijelo tijelo, osobito za nadlaktice. Povremeno ga možete izmjenjivati s leđnim plivanjem, koje također ima slično djelovanje. Za nadlaktice je odlično i dizanje utega. Stavite utege sa strane, u visini lica, a zatim podižite ruke.Plivanje stilom kraul vrlo je učinkovita vježba za cijelo tijelo, osobito za nadlaktice. Povremeno ga možete izmjenjivati s leđnim plivanjem, koje također ima slično djelovanje. Za nadlaktice je odlično i dizanje utega. Stavite utege sa strane, u visini lica, a zatim podižite ruke.

Tagovi: guza, vježbe, vježbanje, čučnjevi

Izdvojeni komentari 1 komentara Pogledaj sve komentare
Ne slažeš se? Komentiraj!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.

Budite naš čitatelj reporter Obrazac
telefon: 01/24-24-242 e-mail: reporter@24sata.hr Sve priče objavljene u tiskanom izdanju nagrađujemo sa 100 do 1000 kuna. Šaljite i na MMS: 099/224-2424, SMS 662024 (1,24 kn za sve operatere).

Zatvori / Otvori toolbar
101 do 10. rođendana