Obavijesti

News

Komentari 73

Most prema nikamo: Sagradili prijelaz preko Drave, ne i cestu

Most prema nikamo: Sagradili prijelaz preko Drave, ne i cestu

Trebao je stajati nešto manje od milijarde kuna, a na kraju je stajao milijardu i 180 milijuna kuna. Radovi su pri kraju te bi uskoro trebao biti svečano otvoren

VIDEO

Kad se počelo s njegovom gradnjom, a to je bilo 2009. godine, trebao je biti kruna sjajno zamišljenog koridora 5C koji bi prometno povezao BiH, Hrvatsku i Mađarsku.

Završen novi most preko Drave kod Osijeka. Koštao je milijardu i 180 milijuna kuna, jedan je od lijepših mostova u Hrvatskoj ali ima samo jedan problem - ne vodi nikamo Više na http://bit.ly/2cxYdzD Reporter: Danijela Mikola

Posted by 24sata on Friday, September 23, 2016

Divovskih razmjera, velebne gradnje, dug 2,5 kilometra, šestotračan, visok gotovo kao osječka konkatedrala, most na rijeci Dravi kraj Petrijevaca stručnjaci su proglasili jednim od ljepših mostova u Hrvatskoj.

Trebao je stajati nešto manje od milijarde kuna, a na kraju je stajao milijardu i 180 milijuna kuna. Radovi su pri kraju te bi uskoro trebao biti svečano otvoren i pušten u promet.

Njegov jedini problem je što - ne vodi baš nikamo!

Projekt su potpisale hrvatska, mađarska i vlada BiH. Kad bi koridor zaživio, put od Budimpešte do Zagreba trajao bi tek nešto više od tri sata, a od Osijeka do Jadranskog mora, preko BiH, samo četiri sata. U vrijeme pokretanja posla oko koridora novca za sve je bilo. Sad ga više nema i potrebno je posegnuti u EU fondove. BiH je sagradila tek nekoliko desetaka kilometara svoje dionice, Mađarska je svoju dionicu sagradila gotovo cijelu, ali zapelo je s gradnjom mosta na Svilaju.

- Očekivali smo da će se investitor držati projekta i istodobno s gradnjom mosta krenuti u gradnju autoceste, ali nije. Kad smo ministarstvo, ispred Županije, pitali zašto se odustalo od autoceste rečeno nam je da je to zato što nema dovoljno prometa. Pa kako će biti prometa kad ovaj put ne vodi nikamo - pita se Dragan Vulin, osječko-baranjski dožupan.

Ministarstvo prometa je u međuvremenu donijelo odluku da će se preko Drave graditi obična cesta koja će, s vremenom, ako se pojavi potreba, preinačiti u četverotračnu autocestu. Gradnja ove obične radit će se u fazama nakon što obje države, i Hrvatska i Mađarska, zajedničkim projektom apliciraju prema sredstvima Europske unije. To će, prema prognozama, usporiti projekt.

Fazna gradnja ceste podrazumijeva gradnju jednog kolnika od Belog Manastira do novoga mosta. Dogradnja će se izvoditi kad dođe do povećanja prometa. S dionicom od Belog Manastira do granice s Mađarskom, pak, ima još puno posla. U međuvremenu će se sagraditi 3,5 kilometara dionice autoceste s južne strane, kraj čvorišta Josipovac, u smjeru prema mostu. Ta bi dionica trebala biti gotova do ljeta iduće godine. Trenutačno se na mostu obavljaju završni radovi. Teška mehanizacija je uklonjena, ostaje još nanijeti antikorozivnu zaštitu, iscrtati horizontalnu signalizaciju, urediti deponij na gradilištu i odraditi još neke poslove.     

Cesta koja vodi ravno u more

Ovaj biser niskogradnje sagrađen je u Pridragi kraj Zadra, otkrio nam je čitatelj koji nam je lani poslao fotografiju. U mjestu kažu da cesta služi cisternama koje crpe vodu iz tamošnjeg izvora.     

Vukelićev most čeka nastavak

Most preko Korane vrijedan 50 milijuna kuna sedam godina čeka nastavak gradnje karlovačke brze ceste. Idejni začetnik, bivši HDZ-ov ministar Branko Vukelić, u međuvremenu je preminuo.

most

Dva kilometra za turiranje

U međimurskom Dekanovcu su prije tri godine asfaltirali dva kilometra ceste koja ne vodi nikamo. U mjestu kažu kako ona služi za turiranje, a općinske vlasti su poručile da je u EU asfaltiran svaki put.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 73
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa