Obavijesti

News

Komentari 0

Vozili su se Yugo i Zastava, a za volanom je rijetko bila žena

Vozili su se Yugo i Zastava, a za volanom je rijetko bila žena
2

Tek sredinom '80-ih vezivanje pojasa je postalo obavezno. To je donijelo i mnoge probleme jer dosta auta u to vrijeme nije imalo mjesta za pričvršćivanje tog 'izuma'

VIDEO

Odlasci na more , na prekrasnu dalmatinsku obalu, trajali su satima. Nije to bilo tri, četiri sata, prije osam, devet sati ovisno o željenoj destinaciji. Uvijek se obavezno stajalo, popila se kava ili piva i uživalo u prirodi, prije povratka na serpentine.

Gužve nisu bile tolike , samim time što nije ni bilo toliko automobila na cestama pa nije bilo ni veliki broj nervoznih vozača. Osjetila se svaka rupica na cesti. Za volanom se u to vrijeme rijetko mogla vidjeti žena. Prije je bila iznimka nego pravilo. Autosjedalice nisu imale pojas za pričvršćivanje. Kako bi ga i imale, kad ga nisu imali ni auti. Većina djeca se vozila na prednjem sjedalu i nije se toliko brinulo o njihovoj sigurnosti. Vremena su bila drugačija .

VIDEO

Tek sredinom osamdesetih vezivanje pojasa je postalo obavezno. To je donijelo i mnoge probleme jer dosta automobila u to vrijeme nije niti imalo mjesta za pričvršćivanje tog novog 'izuma' pa su neki čak i bušili rupe u karoseriji kako bi provukli pojas.

Fićo, ustvari Zastava 750 , postizao je najveću brzinu od 110 kilometara na sat. Gledajući unatrag i to je bilo previše, ako ste htjeli izaći iz auta neozlijeđeni. Mnogi mladići su prve 'vozačke korake' napravili baš u fići i nema čovjeka koji se neće nostalgično nasmijati na spomen ovog malenog auta. Njegova slika se nalazila čak i na omotima mliječne čokolade, a koristila ga je i policija.

Zastava 101 bio je za one malo dubljeg džepa. Nadimak je dobio po nepravilnom izgovaranju broja 101, Stojadin . Bio je veći i raskošniji od fiće i često ga se moglo vidjeti kako juri po hrvatskim cestama. No, apsolutni pobjednik tog vremena je Yugo . Opjevan u raznim pjesmama, čak je pokušao osvojiti i američko tržište. Gledajući sad te reklame, izgleda smiješno, ali u osamdesetima je bio apsolutni hit. Prvi primjerak je napravljen pod imenom Fiat 127 i proizvodio se čak do 2008.

Golf je bio popularan i jako tražen , kao i Volkswagen Buba koju i danas možemo naći na ulicama. Renault 4 također budi uspomene na neugodne vožnje u zlatnim osamdesetima. Bilo je lijepo kažu, ali sad je ljepše.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi
FELJTON: ČERNOBILSKE TAJNE

Hrvatima otkrila strašnu istinu o Černobilu, htjeli su je uhititi

PRVI DIO Zagrebački Radio 101 prvi je u Jugoslaviji objavio informaciju o nuklearnoj katastrofi u Černobilu. Znanstvenica Alica Bauman danima je na televiziji obavještavala javnost o posljedicama

Održali govore: Zoran Milanović pozdravio Plenkovića i čestitao svima u nabavci aviona Rafalea
VIDEO: STIGLO ŠEST BORBENIH AVIONA

Održali govore: Zoran Milanović pozdravio Plenkovića i čestitao svima u nabavci aviona Rafalea

Milanović je čestitao svima koji su sudjelovali u nabavi Rafalea. Podsjetio je na Rudolfa Perešina i ostale pilote koji su "dali čudo" u vremenima stvaranja države.
VIDEO Tragedija u Kaštelima: Poginula je bolesnom suprugu pred očima, vraćali se iz bolnice
OKLIZNULA SE

VIDEO Tragedija u Kaštelima: Poginula je bolesnom suprugu pred očima, vraćali se iz bolnice

Vještak Stanko Smodlaka  je potvrdio da je u nesreći smrtno stradala žena od udara vlaka koji se kretao iz Perkovića prema Solinu