Neke proiozvode lansirali smo isključivo iz financijskih razloga, neki su kombinacija financija i emocija, a ovaj je lansiran isključivo zbog emocija, rekao je Aljoša Bašić
Hajdukove bočice i dude: 'Bili' program proizvoda za djecu
Popisu sponzora koji su svoje proizvode brandirali Hajdukovim prepoznatljivim simbolima od danas se priključila i tvrtka Filp trade, koja zastupa proizvođače novorođenačke opreme - bočica i duda.
Od danas se u najvećim trgovačkim centrima mogu naći bočice i dude u prepoznatljivim Hajdukovim simbolima i bojama.
- Neke proiozvode lansirali smo isključivo iz financijskih razloga, neki su kombinacija financija i emocija, a ovoj je lansiran isključivo zbog emocija - kazao je agilni direktor Hajdukovog marketniga Aljoša Bašić.
Maloprodajne cijene bočica i duda kretat će se od 55 do 69 kuna, a Hajduku od navedenog iznosa pripada 15%.
- Za sada je program dostupan u cijeloj Dalmaciji, no vrlo brzo će biti pokriveno i tržište cijele Hrvatske - kazao je direktor prodaje tvrtke Filip trade Marijan Stefanović.