Leo Messi ili Roger Federer primjerice imaju dizajnirane logotipove koji su zalijepljeni na majice, tenisice, tako da od toga svakako imaju financijske koristi
Nije samo Davor Šuker brend: Ivan Rakitić ima svoj logo 'iR'
Ivan Rakitić na profilnoj slici na Facebooku ima personalizirani logo načinjen od inicijala te imena i prezimena. To je korak prema brendiranju kakvo su odavno napravile najveće svjetske sportske zvijezde.
Svoj logo imaju i Leo Messi, Cristiano Ronaldo, Neymar, najveći teniski i košarkaški asovi...
- Najbitnije je da iza loga postoji priča koja ima smisao. Kod nekih sportaša dođe prirodno, nekima je nametnuto. Većina tih zvijezda ima timove koji se brinu o njihovu imidžu, dizajnere koji naprave vizualni identitet - kaže bivši košarkaš Vedran Vukušić, diplomirani komunikolog s američkog sveučilišta Nortwestern, koji danas radi u agenciji za sportski marketing.
Svaki sportaš koji ima svoj logo u načelu ima i svoj brend. David Beckham, primjerice, ima različite logotipove za liniju obuće, rublja i parfema. Ostali se uglavnom fokusiraju na samo jednu granu, pogotovo dok im sportska karijera traje.
- Messi ili Federer imaju dizajnirane logotipove koji su zalijepljeni na majice, tenisice, tako da od toga svakako imaju financijske koristi. Ne znam što je iza Rakitićeva loga, možda i on ide u tom smjeru, ako bude imao neko sponzorstvo. Iako uglavnom sponzori to samo dorade - objašnjava Vukušić, čija je agencija osmislila logotip za košarkaški kamp Damjana Rudeža, koji je naš reprezentativac ovog ljeta prvi put organizirao u Zagrebu.