Obavijesti

Pametna kuna

Komentari 4

Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata

Vodič za uspjeh: Prave taktike za osvajanje simpatija klijenata
1

Osmijeh, gledanje u oči i iskren kompliment ostavljaju najbolji dojam na svakoga gosta i klijenta i omogućuju dobro poslovanje te su tajna svakog uspješnog čovjeka

VIDEO

Iskren osmijeh otvara sva vrata te će u trenu osvojiti gotovo svakoga klijenta, gosta ili suradnika, bilo da se bavite ugostiteljstvom, trgovinom ili kojom drugom djelatnošću. Smiješite se i kad telefonski razgovarate s njima jer ćete zvučati mnogo ljubaznije i pristupačnije te ostaviti izuzetno dobar dojam. 

No osim osmijeha, kontakt očima također je presudan da biste od njih dobili što želite. Ako ga izbjegavate, sugovornik može pomisliti da govorite neistinu, nešto skrivate ili jednostavno niste dovoljno samopouzdani. A ako ocijenite da je za to prmjerena situacija, i kompliment može biti izvrsna metoda za dobivanje naklonosti. Ali kako bi imao učinka, baš poput osmijeha, mora biti iskren, ali i što konkretniji, primjerice pohvalite odjeću.

No pretjerate li u komplimentima, djelovat ćete umjetno i vjerojatno izgubiti njihovo povjerenje. Ako vam je to čest gost ili suradnik, uvijek se potrudite zapamtiti ime te im se tako i obraćajte. 

‘Baš sam mislio na vas’

Ako imate tvrtku, pogledajte popis klijenata ili suradnika te odaberite njih pet kojima se dugo niste javili. Recite im kako ste upravo mislili na njih te vas zanima kako su.

Dulji i čvršći stisak ruke

Primjeren fizički kontakt s klijentom ili gostom ostavlja dojam srdačnosti i iskrenosti. To može biti čvrst, koju sekundu dulji stisak ruke, lagano tapšanje po leđima ili kratak dodir po nadlakticama.

Ruka ruku mije

Kad god možete, pitajte suradnike ili goste možete li im pomoći. I kad vam zahvale, recite da znate da bi i oni to učinili za vas.

Zahvalite im

Ne zaboravite zahvaliti od srca svaki put kad vam klijent plati za vaše usluge. Možete ga upitati bi li što promijenio u vašoj usluzi ili suradnji.

Nađite zajedničku temu

Ako primijetite da s klijentom dijelite sličan interes, primjerice, volite sličnu glazbu ili imate sličan stil odijevanja, započnite razgovor o tome. Tako ćete mu dulje ostati u pozitivnom sjećanju.

Pozorno ih slušajte

Radite li stalno s istim ljudima, pokušajte zapamtiti što više osobnih podataka o njima. Ako vam pričaju o djeci ili kućnom ljubimcu, ne zaboravite ih pitati kako su idući put kad se sretnete.


Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 4
VIDEO

'Pio sam litru votke na noć, a evo kako sam se ostavio pića'
ISPOVIJEST BIVŠEG ALKOHOLIČARA

'Pio sam litru votke na noć, a evo kako sam se ostavio pića'

Uništio sam veze, postao ogorčeniji i bjesniji, nije me bilo briga što ljudi misle o meni. Došlo je do točke u kojoj sam jako puno vremena počeo provoditi sam u pijanom stanju, prisjetio se ovaj Britanac

Karoglana smjenjuju, ali za loš rezultat Hajduka više su krivi oni koji su ovu momčad slagali
SMJENA ILI NE?

Karoglana smjenjuju, ali za loš rezultat Hajduka više su krivi oni koji su ovu momčad slagali

Plus+ Karoglan snosi dio krivnje, ali nije kriv za to što je posložena "teretna" momčad koja teško može odgovoriti zahtjevima modernog nogometa, a iskustvo i kvalitetu nikako ne uspijevaju materijalizirati na terenu...
20 citata Mirjane Krizmanić za bolji život: Vrijeme ne liječi sve, a i u starosti se može uživati...
MUDRE RIJEČI

20 citata Mirjane Krizmanić za bolji život: Vrijeme ne liječi sve, a i u starosti se može uživati...

Hrvatska psihologinja, utemeljiteljica katedre za kliničku psihologiju na zagrebačkom Filozofskom fakultetu, potpisala je brojna djela, među njima i 'Tkanje života', 'Laži naše svakidašnje' i 'Knjigu rastanaka'