Obavijesti

Promo sadržaj

Biovitalis® – Uspješna hrvatska obiteljska priča u branši kozmetike i dodataka prehrani

Biovitalis® – Uspješna hrvatska obiteljska priča u branši kozmetike i dodataka prehrani
6

Tvrtka BIOVITALIS d.o.o. osnovana je 1996. godine i od tada njezin tim stručnjaka razvija i proizvodi prirodnu kozmetiku i dodatke prehrani koji doprinose zdravlju. Tvrtkom upravljaju supružnici Ivana Zagorec Kolednjak, magistra farmacije, i Stjepan Kolednjak, magistar ekonomije.

Ova obiteljska tvrtka odličan je primjer uspješne generacijske tranzicije s osnivačice Đurđice Zagorec na kćer Ivanu i ogledni primjer uspješnog ženskog poduzetništva. Najveću vrijednost tvrtke predstavlja 18 zaposlenika koji svakodnevno doprinose razvoju brenda BIOVITALIS®.

U travnju ove godine tvrtka BIOVITALIS slavi 28 godina uspješnog poslovanja u vrlo kompetitivnoj branši, pri čemu je važno naglasiti činjenicu da su svi proizvodi razvijeni i proizvode se isključivo u laboratorijima tvornice u Turčinu (pokraj Varaždina).

biovitalis

U portfelju brenda BIOVITALIS® nalazi se preko 80 proizvoda koji su kupcima dostupni isključivo u ljekarnama, specijaliziranim trgovinama i specijaliziranim web trgovinama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Makedoniji, Crnoj Gori, Nizozemskoj, Belgiji i Finskoj.

Izdvajaju se tekući dodaci prehrani za podršku respiratornom, probavnom i imunološkom sustavu, linija prirodne kozmetike za njegu kože kod atopijskog dermatitisa, funkcionalni gelovi i balzami za podršku koštano-mišićnom sustavu, prirodni repelenti za zaštitu od komaraca i krpelja te prirodna kozmetika za širok spektar problema kože.

Filozofija tvrtke sadržana je u sloganu koji glasi: Snaga prirode obogaćena znanjem i inovativnošću u srcu je svakog BIOVITALIS® proizvoda. Sinergija dragocjenih znanja iz prošlosti, prirodnih sastojaka i tradicionalnih receptura te inovativnog pristupa razvoju, misao su vodilja prilikom kreiranja jedinstvenih visokovrijednih proizvoda za zdravlje i ljepotu. Razvoj proizvoda potpisuje magistra Ivana Zagorec Kolednjak koja znanje stečeno školovanjem kontinuirano usavršava stručnim edukacijama i razmjenom iskustva s drugim stručnjacima putem profesionalnih udruženja.

Proizvodni procesi tvrtke certificirani su sukladno Dobroj Proizvođačkoj Praksi za kozmetiku (ISO 22716:2007), te sukladno zahtjevima HACCP-a za proizvodnju dodataka prehrani. Oba certifikata godišnje provjerava međunarodna tvrtka DNV GL čime se potvrđuje usklađenost poslovanja sa smjernicama koje jamče kvalitetu i sigurnost kozmetičkih proizvoda i dodataka prehrani.

Rast prodaje i sve veća prepoznatljivost brenda BIOVITALIS® omogućili su tvrtki širenje svojih vrijednosti i izvan sjedišta, što je pokrenulo niz zanimljivih suradnji i sponzorstava. Među posljednjim se ističe suradnja s Ansamblom narodnih pjesama i plesova Hrvatske LADO. BIOVITALIS podržava vrsne umjetnike Ansambla LADO linijom funkcionalnih proizvoda za mišiće, zglobove i kosti, koji će im pomoći u bržem oporavku nakon napornih plesnih koncerata i postizanju još boljih izvedbi.

Vodeći se sloganom U zdravom tijelu zdrav duh, tvrtka posebnu pažnju posvećuje sportskim događajima i klubovima, pri čemu se izdvaja suradnja s Košarkaškim klubom Varaždin, ali i trajna podrška sportskim događajima kao što su Novogodišnja utrka grada Varaždina, trail utrka 24 sata Ivančice i Challenger Race.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu
PROMO

Andrija Topić novi član Uprave za akvizicije i integracije u Studencu

Strateškim odabirom kompanija za preuzimanje i težnjom izvrsnosti u složenim procesima njihove integracije, Studenac nastavlja širenje na hrvatskom tržištu

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?
PROMO

Jeste li znali da se prava mala tvornica čokolade skriva u Opatiji?

Uživajte u čarima odmora u hotelu Continental u Opatiji
Nastavi tradiciju uz Staročeško
PROMO

Nastavi tradiciju uz Staročeško

U današnje vrijeme, kod pristupa potrošačima sve je bitnija autentičnost i postojanost branda, a još bitnija je i očuvanost tradicije. Upravo smo na tradiciju najponosniji u Pivovari Daruvar kao nešto što iznimno poštujemo i čuvamo.