Obavijesti

Lifestyle

Komentari 147

Od 'lake' do konzerve: Prema odjeći se mjeri vrijednost žene

Nova reklamna kampanja uz snažnu poruku "Ne mjerite vrijednost žene po njenoj odjeći" grafički prikazuje predrasude po visini peta, duljini suknje i dubini dekoltea

VIDEO

Žene su svedene na objekte - sve je češći zaključak modernog društva u kojem su seksi reklame, obnažena tijela na velikim plakatima i fokusiranje na izgled postali gotovo kulturna norma. Iz istog gledišta proizlazi i razmišljanje da moderna žena treba voditi računa o svom izgledu, a privlačnost se iskazuje dubinom dekoltea, visinom štikli ili pak duljinom suknje.

Dok će jedni tvrditi da su žene same za to krive jer prihvaćaju "igru", drugi će reći kako je pravo svakog čovjeka da sam bira što će odjenuti po principu "odjeća ne čini čovjeka". Reklamna kampanja Terre des Femmes (Zemlja žena) na internet stranici adsoftheworld.com upravo je to htjela poručiti grafičkim prikazima uobičajenih predrasuda vezanih za žene i njihovo odijevanje:

adsoftheworld.com

Fotografija prikazuje predrasude povezane s dubinom dekoltea rangirajući žene od konzervativke, staromodne, dosadne, vrckave, kokete, "one koja to traži", lake i drolje.

adsoftheworld.com

Na isti način se žene svrstava u kategorije prema visini peta koje nose te duljine suknje.

adsoftheworld.com

Kampanju je izradila Miami Ad School Europe iz Hamburga, umjetnički direktor je Theresa Wlokka, a copywriter je Frida Regenheim.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 147
VIDEO

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'
PROBLEMI S VELIČINOM

'Grudi su mi toliko ogromne da me mnogi ljudi mrze zbog njih'

Ukrajinka tvrdi da su joj njezine velike grudi broj 30 HH cijeli život stvarale probleme. U školi su ju maltretirali, ne može vježbati osnovne kardio vježbe, a umjesto da bude učiteljica radi putem interneta

Radio je u seks trgovini i vidio 'previše': Izvadila je čep iz stražnjice pred mojim očima...
ISPRIČAO NAJBIZARNIJA ISKUSTVA

Radio je u seks trgovini i vidio 'previše': Izvadila je čep iz stražnjice pred mojim očima...

Rad u trgovini seksualnih igračaka natjerao ga je da se susretne s vrlo 'ludim' situacijama i mušterijama, pa se tako susreo i s jednom vrlo riskantnom ponudom za brak
Ostala bez posla pa se bacila u kreativu: 'Šalice s figuricama radim noću kada uspavam kćer'
PODUZETNICA IZ ČEPINA

Ostala bez posla pa se bacila u kreativu: 'Šalice s figuricama radim noću kada uspavam kćer'

Poduzetnica i mama Malaika Tordi Molnar iz Čepina ostala je bez posla i okrenula se kreativnosti. Nije zažalila, njezine šalice su hit, a prodaje ih po cijeloj Europi