Opel Mokka idealan je zimski automobil. Svojim modernim sustavima među kojima su prilagodljiv pogon na sve kotače, sustav prilagodljivih prednjih svjetala AFL+ i grijani upravljač omogućuju da vozač sigurnije i udobnije vozi u svim uvjetima.
Nema straha od hladnoće zahvaljujući novoj Opel Mokki!
Kad je cesta prekrivena ledom, tehnologije podvozja i pogonskog sustava preuzimaju glavnu ulogu. Aktivan pogon na sve kotače na zahtjev (AWD) posebno je učinkovit u uvjetima snijega i leda i, primjerice, osigurava da novi subkompaktni SUV Mokka izvrsno prianja uz sklisku cestovnu podlogu. U normalnim uvjetima, odnosno vožnji na suhoj podlozi, automobil pogone prednji kotači što donosi manju potrošnju goriva. Okretni se moment uvijek neprimjetno i automatski prebacuje i može varirati između 100-0 (prednji : stražnji kotači) do 50-50 (primjerice na snijegu). Kad se dogodi proklizavanje, elektronički kontroliran uređaj za prijenos okretnog momenta automatski i neprimjetno raspodjeljuje okretni moment između prednje i stražnje osovine, što znači da je sustav AWD optimiziran za prevladavajuće cestovne uvjete. Sustav se automatski aktivira u djeliću sekunde čim otkrije okretanje kotača na prednjoj osovini pa time osigurava maksimalno držanje podloge. Može se i deaktivirati radi štednje goriva kad nije potrebna dodatna podrška stražnjih kotača.
Jednako je važan, posebno na mokrim i skliskim cestama, i elektronički program stabilnosti (ESP®Plus). Kod Mokke on standardno uključuje vrhunski sustav kontrole proklizavanja koji usporava rad motora i koči kotače radi sprječavanja njihova proklizavanja.
Vožnja uz dobru vidljivost: AFL+, senzor kiše i „pametni“ retrovizor
Mračna jutra i ran zalazak sunca dio su svakodnevice za brojne zaposlenike koji putuju na posao tijekom ovog hladnog dijela godine. Kad vjetrobransko staklo zaspu snijeg i snažna kiša, najvažnije je osigurati dobru vidljivost. Najnovija generacija sustava naprednih prednjih svjetala AFL+ koja je opcionalno dostupna s Mokkom i ostalim modelima sastoji se od biksenonskih prednjih svjetala i devet pametnih funkcija osvjetljenja. Među njima su svjetla za vožnju na otvorenoj cesti te za autocestu, gradska svjetla, pješačka svjetla, svjetla za nepovoljne vremenske uvjete, pojačana duga svjetla, statično zakretno svjetlo, dinamično zakretno svjetlo, dnevna svjetla s LED žaruljama te pomoć prilikom korištenja dugih svjetala. Osim toga, AFL+ povećava sigurnost svih sudionika cestovnog prometa i olakšava noćnu vožnju ili vožnju u nepovoljnim vremenskim uvjetima.
Elektro-kromatski retrovizor onemogućuje zasljepljivanje vozača od strane vozila iza njega. Senzor kiše povezan s brisačima vjetrobranskog stakla osigurava dobru vidljivost sprijeda, a kad temperature padnu ispod nule, električno grijani vanjski retrovizori osiguravaju dobru stražnju vidljivost.
Udobna vožnja: grijani upravljač i sjedala uz sustav Quickheata
Za dodatnu udobnost tijekom vožnje u zimskim uvjetima kupci mogu dodatno naručiti grijani upravljač koji u minuti zagrije hladne ruke. Posebna je značajka ovog sustava što kad se aktivira, grije čitavo kolo upravljača, no toplina se najprije raspoređuje baš u dijelove koje vozač drži prilikom upravljanja, one oko bočnih krakova. Dodatnu dobrobit vozača i suvozača osigurava i opcionalno grijanje sjedala dostupno sa svim Opelovim modelima. Ovisno o osobnim preferencijama moguće je različitim intenzitetom grijati sjedni dio sjedala i naslone za leđa. Sustav Quickheat dodatno ubrzava grijanje kabine i smanjuje kondenzaciju na prozorima.