Prema posljednjim podacima Lubitz je promijenio postavke autopilota, koji je bio namješten na visinu od 11,5 kilometara i 'krstarenje', na najnižu moguću visinu
Andreas Lubitz je namjestio autopilot da se zaleti u planinu
I dok su spasioci spuštali tijela preminulih s planine istražitelji pokušavaju dokučiti što je nagnalo kopilota Andreasa Lubitza da sebe i ostalih 149 ljudi u zrakoplovu Germanwingsa odveze u smrt. Prema posljednjim podacima Lubitz je promijenio postavke autopilota, koji je bio namješten na visinu od 11,5 kilometara i 'krstarenje', na najnižu moguću visinu od 30 metara.
- Između 09:30:52 i 09:30:55 može se vidjeti da je na autopilotu ručno promijenjena postavka s 38.000 stopa na 100 stopa, i devet sekundi kasnije zrakoplov je počeo spuštanje, vjerojatno s postavkom ‘slobodno poniranje’ na autopilotu - izjavio je direktor on-line servisa za praćenje letova FlightRadar24, Fredrik Lindahl. Svoja saznanja švedska je tvrtka podijelila s istražiteljima koji su sada uvjereni u Lubitzovu namjeru da sruši avion te će se fokusirati na njegove motive, javlja Reuters.
'Tražili su brz odgovor'
Direktor njemačke udruge pilota James Phillips ne vjeruje da je kopilot kriv za nesreću, smatra da je slika nepotpuna i da su se vlasti požurile pronaći krivca.
- Imam osjećaj kako su tražili brzi odgovor, a ne pravi odgovor - rekao je za Time.
Spasioci počeli izvlačiti tijela žrtava
Stotine članova obitelj preminulih putnika u četvrtak su stigli u gradić Seyne-les-Alpes blizu mjesta nesreće gdje su podigli šatore, javio je HRT. Tamo su održane i mise za pokojnike, a njihovi najbliži dali su i uzorke svog DNK kako bi se žrtve, čija su tijela spasioci počeli spuštati s mjesta nesreće, mogle identificirati.