Zastavu 101 su kupili 1986. za potrebe Vatrogasnog saveza općine Novi Zagreb. Propadao je, ali su ga vatrogasci DVD-a Botinec spasili i vratili u operativu. Najviše ga vole mladi
Klima mi ne treba. Nekada su svi vozili bez klime i ljudima to nije bio problem - naglasio je Mustafa. Mladi Kakanjac vlasnik je jedinog Yugo servisa u Bosni i Hercegovini, a ljubitelj je ovih povijesnih ljepotana
Ima li itko da me ne poznaje u Hrvatskoj, upitao je Kakanjac koji je svojim Stojadinom stigao na hrvatsku obalu
Legendarna Zastava 101, poznatija kao Stojadin, kod nas je bila jedna od najčešćih automobila, a proizvodila se od 1971. godine do 2008. godine. Stara reklama ovih je dana opet postala hit na društvenim mrežama
To mora da je ljubav: Jozo Petrić (70) iz Požege Zastavu 101 D Comfort ima od 1973. godine. Prešla je samo 55.000 kilometara i nikad se, kaže, nije pokvarila
Vozač je svog limenog ljubimca ostavio na parkiralištu supermarketa u Makarskoj u ponedjeljak oko 10 sati. Istu stvar vozač je napravio i sutradan, u utorak ujutro
Umjesto kićenja kuće i balkona, vlasnik je ovoga Božića lampicama ukrasio stari automobil. Samo kićenje je trajalo oko tri sata. U međuvremenu koristi drugi auto
Vijetnamski rat, Stojadin, Tito, atentat na Papu, Černobil, pogibija Diane...Mnogo toga se dogodilo, samo jedno nije, Dinamovo čekanje na euro proljeće, do sad...
Slavni hrvatski košarkaški reprezentativac Stojko Vranković svoj prvi automobil na dar je dobio od kuma. Morao je mjenjati unutrašnjost 'stojadina'
Na paktreger vozač je stavio dvije drvene daske i za njih špagama privezao auto. U zavojima je izgledalo kao da će se auti svaki tren prevrnuti
Vozač je blijed i u šoku sjedio u zapaljenom autu. Moj brat pomogao mu je da izađe iz "stojadina", ispričao je naš čitatelj V.G., autor fotografije
Gospodin koji tam živi već godina skuplja automobile radi dijelova. Zapeo mi je za oko stojadin parkiran na krovu kombija, kaže čitatelj
Skala 55 novi je model kragujevačke Zastave, koja izgledom ne odudara od “Stojadina”, koji je osamdesetih preplavio bivšu Jugoslaviju
Novi “Stojadin” ne može se uvesti u Hrvatsku jer ne zadovoljava normu Euro 4. Na 100 km Skala troši do 8,8 litara banzina. Nude i model s plinom
Iako vozila kojima se polaže vozački ne smiju biti starija od sedam godina, jedna auto škola i dalje koristi Zastavu 101, koja se odavno ne proizvodi
Iskoristi svoj Oranž