Obavijesti

Tech

Komentari 6

Digital Takeover: Nova znanja iz digitala oduševila su sve

Digital Takeover: Nova znanja iz digitala oduševila su sve
4

24sata udružila su snage s gotovo 50 partnera kako bi za više od 500 ljudi iz digitalne industrije predstavili najnovije trendove

VIDEO

Više od 500 sudionika okupila je u utorak u zagrebačkom Cinestaru najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover na kojoj je 18 međunarodnih i domaćih predavača predstavilo najnovije trendove i praktična znanja iz struke.
U ostvarenju konferencije, 24sata udružila su snage s gotovo 50 partnera koji su na svoj način pomogli konferenciju i prepoznali važnost digitalne komunikacije. Među glavnima je bio Uber, tehnološka platforma koja preko aplikacije omogućuje lociranje vozača za siguran, učinkovit i pouzdan prijevoz. Upravo su Uberom i brojni sudionici stigli na konferenciju, a Uberov generalni direktor za srednju i istočnu Europu Rob Khazzam istaknuo je kako bi kroz dvije do tri godine 10.000 ljudi u Hrvatskoj moglo dobiti posao zahvaljujući Uberu, koji ovoga ljeta pokreće i UberBoat uslugu u Hrvatskoj.

Viberov direktor marketinških aktivacija za Europu, Evgeniy Roshchupkin, naglasio je kako se kroz Viber samo u našoj regiji mjesečno pošalje sedam milijardi poruka, a upravo su razgovorom kroz Public Chat na Viberu sudionici konferencije mogli osvojiti i vrijedne nagrade. Mogli su sudjelovati i u praktičnim radionicama koje je organizirao Viber kako bi naučili nove vještine direktno od njihovih stručnjaka. Radionice je organizirala i Algebra, edukacijski partner konferencije. Zajednička tema radionica bila je usko vezana sa specifičnim područjima za koje Visoko učilište Algebra obrazuje nove stručnjake - upravljanje poslovanjem kroz digitalnu transformaciju i digitalni marketing. Algebra kao snažna obrazovna grupacija doprinosi i stvaranju novih generacija digitalnih lidera kroz svoje studije digitalnog marketinga, kroz e-Leadership MBA program te mnoštvo programa obrazovanja stoga je ova suradnja nastupila kao nešto sasvim prirodno uz obostran interes promicanja digitalnih znanja i tehnologija danas i u budućnosti.

Kako bi svi važni trenuci konferencije ostali zabilježeni i u video obliku pobrinuo se Joomboos, koji je s više od 123.000 pretplatnika i 20 milijuna pregleda videa najbrže rastući YouTube kanal u regiji. Cijelu konferenciju fotografijama je pratila agencija Pixsell, vodeća foto i video agencija u regiji.

Agencije Švicarska i Dialog komunikacije dale su velik doprinos konferenciji kreiranjem brojnih priopćenja za javnost i native sadržaja. Agencija Švicarska zalaže se za pristup komunikaciji u kojem se ideje rade neovisno o mediju, ali s digitalnim predznakom. Svoj doprinos su dali i na Digital Takeover konferenciji kreirajući native sadržaj te pomogli svojim vještinama u copywritingu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Agencija Dialog komunikacije već godinama radi na vlastitoj digitalnoj transformaciji i danas predstavlja jednu od vodećih hrvatskih komunikacijskih agencija u području influencers marketinga. Dialog je osnivač DIABLOGA, prve hrvatske konferencije o blogerima i blogerskoj zajednici, čije drugo izdanje je najavljeno za studeni. Konferencija se održala u najmodernijem hrvatskom kinu kompanije Blitz-Cinestar. Sa 115 kinodvorana ukupnog kapaciteta većeg od 20.000 sjedala ostvaruju oko 5,5 milijuna posjetitelja godišnje u regiji. Prvi su uveli 100% digitalizirana kina u regiji te ultimativni kino format IMAX, najluksuzniji kino format GoldClass, dominantne dvorane eXtreme, zvuk budućnosti Auro 3D i zadnju svjetsku tehnologiju - 4DX kino format. Ove su godine otvorili i prvo Boutique kino u ovom dijelu Europe, koje će omogućiti uživanje u filmu na sasvim novom nivou.

Misija Digital Takeovera je podizanje svijesti tržišta o važnosti ulaganja u digitalne kanale. Zbog toga je ova konferencija pozvala marketinške i digitalne agencije te medije da zajednički udruže snage, podrže njezinu misiju i skrenu pozornost na važnost digitala. Organizator zahvaljuje digitalnim prijateljima koji su podržali inicijativu, kao i medijskim partnerima koji su prenosili novosti o konferenciji. Vecernji.hr danas je portal s najsnažnijim rastom među digitalnim medijima, dok Poslovni.hr drži vodeću poziciju među digitalnim medijima u Hrvatskoj u segmentu biznisa i gospodarstva. Express.hr je moderni news portal za one koji žele znati što se događa ispod površine, a nudi informacije, analize, političke, kulturne, tech, biznis i lifestyle teme. Njihovi autori su stvarali zanimljiv i edukativan sadržaj kako bi čitateljima približili digitalnu transformaciju. Besplatan predah uz kavu na eventu sudionicima je osigurao Nescafé Dolce Gusto.

Partneri konferencije:
Algebra visoko učilište, Nescafé Dolce Gusto, Uber, Viber, JoomBoos, Dialog komunikacije, Agencija Švicarska, Blitz-Cinestar, Pixsell, Poslovni dnevnik, Vecernji.hr, Express, Njuškalo

Digitalni prijatelji:
Media Vision, ENTG, Unex Media, McCann, OMD Media, Publicis, Alert, Mediacom, Imago, Projektil, Klaus, Real Grupa, IMC, Gemius, Bruketa&Žinić OM, Degordian, Drap, Red Point, Jasno&Glasno, Mediacor, 404

Medijski partneri:
Dnevnik.hr, Netokracija, Media Marketing, Putopis.hr, ITBizCrunch.com, Nezavisni.hr, ICT Business, Express
Poslovni Dnevnik, Večernji list, Professional.hr, Plan B, Seebiz.eu, PRspective, Marketing Magazin, Advertiser Serbia

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 6
VIDEO

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh
DIGITAL TAKEOVER

Emil Tedeschi: Ne postoji kristalna kugla koja garantira uspjeh

Predsjednik Uprave Atlantic Grupe jedan je od najuspješnijih biznismena u Europi, a njegov poslovni put do vrha inspirativna je priča o poslovanju u kojem uvijek treba imati rješenje u rukavu za najgore situacije

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja
ZNAČAJNA UŠTEDA

Evo kako kupovati povoljnije nakon sezonskih sniženja

Ljetna sezonska sniženja su završila, no to ne znači i kraj popustima i niskim cijenama. Ako pomnije pratimo ponude u trgovinama i web shopovima, proizvode po sniženim cijenama možemo kupovati tijekom cijele godine
Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska
Marka iz budućnosti

Znate li što je kriptomarka? Evo kako izgleda prva hrvatska

Uskoro će se na domaćem tržištu pojaviti prva digitalno-analogna kombinacija poštanske marke, čiji će dio služiti za uobičajeno slanje pošte, a dio za korištenje na blockchainu