Obavijesti

Tech

Komentari 9

Hoćemo li igrama budućnosti upravljati vlastitim mislima?

Hoćemo li igrama budućnosti upravljati vlastitim mislima?
1

U razvoj virtualne stvarnosti u igrama uključila su se i mnoga sveučilišta. Procjenjuje se da bi ta tehnologija mogla imati pozitivan učinak i u medicini

VIDEO

Možda vašom sljedećom igraćom konzolom nećete upravljati izravno svojim mozgom, ali ona iza toga bi mogla biti baš takva. Expo video igara i NeuroGaming konferencija u San Franciscu otkrile su da se gaming kompanije natječu u izradi nove generacije igara u virtualnoj stvarnosti. Nova financijska ulaganja potaknula je iznimna popularnost Oculus Rifta.

Projekti su još u početnoj fazi, no već se testiraju moguće primjene ove tehnologije, i to puno šire od samo iskustva igranja novih igara, prenosi The Verge

Tvrtka Qnuero kreirala je edukativnu igru Axon Infinity: Space Academy u futurističkom stilu u kojoj učite matematičke vještine i koristite ih u misijama u igri. Igra je dizajnirana da prati poteze igrača pa čak i očitava njegove moždane aktivnosti i prema tome postavlja razinu igre.  

Lani je kreirana igra "Bacaj kamione svojim umom". Ime sve govori: igrači nose EEG senzor i kada smire misli i blokiraju vanjska ometanja njihov avatar u igri bi skupljao i bacao objekte na svoje protivnike. 

U razvoj virtualne stvarnost u igrama uključila su se i mnoga sveučilišta. Naime, procjenjuje se da bi ta tehnologija mogla pridonijeti boljem razvoju kognitivnih sposobnosti, pomoći djeci koja imaju autizam, ali i starijima koji imaju problema sa zadržavanjem pažnje ili gubitkom pamćenje i slično. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 9
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama