Tech

Komentari 1

John Wick je genijalan prikaz zabave u virtualnoj stvarnosti

10

Pucačinu u kojoj vi doslovno na nekoliko minuta uskačete u kožu akcijskog junaka možete isprobati još danas na Infogameru na Zagrebačkom velesajmu

VIDEO

Fantastični demo igre John Wick: Chronicles kojeg sam isprobao na Reboot InfoGamer sajmu u Zagrebu još jednom me uvjerio u ogromne mogućnosti koje otvara virtualna stvarnost. I dokazao da je HTC Vive (osobno) najbolji uređaj za virtualnu stvarnost od svih koje sam isprobao.

Igra na kojoj švedski Starbreeze radi s Lionsgate studijom temelji se na dobro poznatom filmu u kojem glumi Keanu Reeves, a ovdje vi imate priliku - doslovno - uskočiti u njegovu kožu. Silovita akcija iz filma odličan je temelj za igru, a kad je ona prebačena u virtualnu stvarnost, zabava se diže na sasvim drugu razinu.

Nakon što ste stavili uređaj na glavu, pred vama se prikazuje golemi logo, koji možete upucati i tako aktivirati demo. Nekoliko trenutaka kasnije nalazite se u predvorju hotela, a nakon što sam se osvrnuo po poznatoj filmskoj lokaciji, glas glumca Lancea Reddicka sugerirao mi je da pritisnem crveni gumb. Time sam pokrenuo i foršpan za sljedeći film o Johnu Wicku koji stiže u kina kad i igra. No, uz video sam očito prizvao i gomilu tipova koji me iz nekog razloga žele ubiti. Ili su možda znali da sam ovdje. Refleksno sam pokušavao pronaći zaklon dok su meci frcali oko mene, a uskoro je stiglo i spasonosno dizalo.

Umjesto u sigurnost, dizalo me odvelo na krov s gomilom istih napadača koji nadiru sa svih strana. Dok jedni dolaze prema meni po istom krovu, drugi me pokušavaju upucati s obližnjih krovova. Mali zidić jedini je zaklon, a tu je i spremnik oružja, no ja sam se odlučio za snajper. Nakon nekoliko minuta nestao je i osjećaj da držite dva kontrolera već pušku približavate sebi kako bi lakše naciljali daleke neprijatelje.

Dok se rješavam neprijatelja, oni postaju sve brojniji, a uskoro im stiže i pomoć iz zraka. Helikopter moram uništiti, ali gađanje pilota snajperom nema učinka. Zelena svjetla na rotorima znak su gdje treba gađati, no stigao sam pogoditi samo glavni rotor. Na kraju ćete vidjeti i svoj rezultat, moj je bio daleko od vrha ljestvice. No, svejedno u tih nekoliko minuta sam se osjećao kao pravi akcijski junak. Istina, nisam imao osjećaj niti u jednom trenutku da mogu poginuti, kao u klasičnim pucačinama.

Jedan od glavnih prigovora i smetnji uživljavanju u virtualni svijet je kabel kojim ste spojeni s računalom i koji vam može smetati u kretanju. No, HTC-ov Vive dobit će veliki bonus početkom sljedeće godine. Tvrtka TPCAST najavila je dodatak kojim će Vive postati bežičan, što će vam omogućiti da se igrate puno slobodnije u prostoru omeđenom laserima. Baterija koja će dolaziti uz modul trebala bi biti dovoljna za otprilike sat i pol igranja, što je daleko više od onoga što će vjerojatno mnogi moći podnijeti jer spužvasta obloga i sam uređaj nisu baš ugodni nakon duljeg perioda. Ovakav modul stajat će oko 220 dolara.

No, kako Vive i adekvatno računalo te bežični modul nisu jeftini, veliki su izgledi da će većina u dogledno vrijeme virtualnu stvarnost isprobavati u raznim VR centrima, poput onih kakve planira otvarati IMAX zajedno sa Starbreezeom. Oni su odlučili uložiti 50 milijuna dolara u 25 interaktivnih naslova u sljedeće tri godine koji bi trebali biti dovoljno atraktivni da potaknu dodatni razvoj VR-a.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.