Kad su u pitanju vozne osobine, novi i30 definitivno je najbolji Hyundai koji smo ikad vozili, a i prema mnogim drugim osobinama ovaj automobil jednostavno oduševljava sve oko sebe
Najbolji Hyundai za pohod na vrh Europe: Vozili smo novi i30
Hyundai ima ozbiljne ambicije postati najprodavanija azijska marka u Europi. Najvažniji korak na tom putu je novi i30, kojim Hyundai otvara novo poglavlje.
Ovo je bez sumnje najatraktivnije dizajnirani kompakt u povijesti marke, vidi se da je dizajniran i razvijen u Europi, po ukusu europskih kupaca. No i u drugim pogledima ovo je velik korak naprijed za Hyundai, koji je s novim i30 donio mnogo više novosti nego što tipičan konkurent napravi prilikom predstavljanja novog modela.
Automobil tako donosi hrpu novih tehnologija koju većina konkurenata nudi tek u automobilima viših klasa. Primjerice, sjedala u i30 mogu biti grijana i hlađena, tu je bežično punjenje mobitela i čitav niz sigurnosnih pomagala poput aktivnog tempomata s kamerom i radarom.
Osim što je među najprostranijima u klasi te ima raskošnih 395 litara prtljažnika, novi i30 se ponajbolje vozi. Razvijan je u Kijinu centru na Nürburgringu, što se zaista vidi u vožnji. Niti jedan Hyundai nismo vozili s ovakvim užitkom. Upravljač je izravan i brze reakcije, ovjes udoban, ali i zaista moćan u zavojima, a motori vrlo živahni. Zvučna izolacija je na najvišoj razini.
Za sada će se u Hrvatskoj nuditi benzinci sa 100 KS (1,4 Turbo) i 120 KS (1,0 Turbo) te osnovni dizel s 95 KS. Snažniji dizeli i benzinac sa 140 KS stižu kasnije. Osnovni model s vrlo dobrom opremom stoji 114.990 kuna, a za dizel je potrebno platiti 129.990 kuna. Novi i30 u Hrvatsku stiže tijekom ožujka.