NASA šalje letjelicu: Dotaknut će Sunce i otkriti njegove tajne

Letjelica koja će 2018. krenuti prema Suncu suočit će se s dosad najvišim zračenjima i temperaturama za bilo koju svemirsku sondu, ali i pokušati otkriti tajne koje krije njegova korona

Dok ćemo odlazak na Mars čekati još neko vrijeme, sljedeća velika misija za NASA-u bit će prva misija u kojoj žele 'dodirnuti' Sunce. Američka svemirska agencija najavit će u srijedu misiju kojom žele doći najbliže Suncu dosad, a letjelica koju će poslati suočit će se s ekstremnim temperaturama i zračenjima.

Solar Probe Plus lansirat će u ljeto 2018. godine, a podaci koje će prikupiti trebali bi nam pomoći da bolje razumijemo vrijeme na Suncu i njegove solarne baklje koje utječu na život na Zemlji,  ali i na astronaute.

Iako će biti 6,4 milijuna kilometara od Sunčeve površine, s takvom temperaturom i zračenjima nije se suočila niti jedna letjelica u povijesti. Sunčeva korona nekoliko je stotina puta toplija od površine, a ova letjelica pokušat će otkriti koji su to mehanizmi koji je zagrijavaju.

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera