Obavijesti

Tech

Komentari 1

Propao im dron, a sad ih još i tuže zbog lažnog oglašavanja

Propao im dron, a sad ih još i tuže zbog lažnog oglašavanja
1

Kreatori drona Lily ostali su bez novca za financiranje proizvodnje i odlučili ugasiti cijeli projekt te vratiti novac onima koji su ga naručili. No, sada im je stigla i tužba za lažiranje reklame

Propali kreatori drona Lily koji je reklamiran kao prvi 'selfie dron' sada se moraju suočiti i sa tužbom da su lažirali reklamne snimke i prevarili potrošače o mogućnostima svojeg prototipa, prenosi Guardian

Tužbom se navodi da su snimke na webu kompanije zapravo nastale kombinacijom snimki s DJI drona i GoPro kamere. Inače, kompaniju su tužili samo dan nakon što su objavili da gase cijeli projekt i da će vratiti novac onima koji su naručili dron. Kao razlog navode činjenicu da su ostali bez investitora i novca za financiranje proizvodnje. Kompanija je imala narudžbe drona vrijedne čak 34 milijuna dolara.

Upravo taj promo video je bio i razlog zbog kojeg su se mnogi 'zapalili' za dron Lily. Reklamiralo se da će moći poletjeti i sletjeti na vašu ruku i da ima vodootporno kućište, a najbolji detalj u to vrijeme je bio autonomni let, tj. mogućnost da vas prati i snima sa sigurne udaljenosti. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.