Obavijesti

Tech

Komentari 0

Sonyjev Project Field pretvara obične kartaške igre u digitalne

Sonyjev Project Field pretvara obične kartaške igre u digitalne
1

Toys-to-life je naziv za relativno novi žanr igara koji igračima omogućuje da fizičkim predmetima utječu na digitalni prostor i to najčešće igračkama.

VIDEO

Sony i njegov novi mobilni studio ForwardWorks najavili su Project Field, novu toys-to-life platformu dizajniranu za kartaške igre. Toys-to-life je naziv za relativno novi žanr igara koji igračima omogućuje da fizičkim predmetima utječu na digitalni prostor i to najčešće igračkama. Amiibo, Skylanders i Disney Infinity su primjeri popularnijih toys-to-life igara.

Baš kao većina drugih platformi iz ovog žanra, Project Field koristi NFC tehnologiju kako bi prepoznao karte koje igrači stavljaju na posebne panele te njihove položaje i orijentacije. Jednom kada Project Field očita sve podatke koje treba, te informacije Bluetooth vezom šalje na  telefon ili tablet na kojemu se odvija "prava" igra. Slika iznad pokazuje kako to izgleda u praksi.

Ovaj hardver će također dolaziti s vlastitom internom memorijom, odnosno biti sposoban "pamtiti" igre koje još nisu završile ili ih prenositi na više uređaja. Prva igra kartaška igra za Field nosi naziv Yokai Watch te izlazi u Japanu do kraja mjeseca.
Više informacija o ovom čudnovatom proizvodu donosi IGN Adria.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama