Obavijesti

Tech

Komentari 35

Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto

Testirali smo Citroën C3: Ovo je danas najposebniji mali auto
9

Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor

VIDEO

Citroën je opet na tragu avangardnog dizajna, kojim se proslavio. Novi C3 je bez sumnje originalan gradski auto, vrlo hrabar i drukčiji od svih drugih.

Od konkurencije se ističe neobičnim futurističkim, a opet skladnim i simpatičnim izgledom koji upotpunjavaju plastične obloge oko blatobrana i pragova te Airbump (štitnici na karoseriji), simpatična ideja preuzeta s C4 Cactusa. Osim što vizualno ističu, C3 štite od toliko čestih gradskih ogrebotina i udubljenja na karoseriji. Dobra vijest za one kojima se ovaj detalj na sviđa je činjenica da su Airbumps u ponudi tek od top paketa opreme, a na našem testiranom oni su bili dio dodatne opreme.

Unutrašnjost je originalna i dopadljiva poput vanjštine, a unatoč tome što je C3 s 399 cm jedan od manjih automobila u klasi, ima vrlo mnogo mjesta. I prtljažnik je s 300 litara sasvim dovoljan.

U testnom automobilu je ugrađen najsnažniji motor u ponudi, dizel s 99 KS. Zbog toga su performanse odlične, ubrzanje od 100 km/h blizu 10 sekundi je odličan rezultat, a i maksimalna brzina je vrlo visoka. C3 je vrlo ugodno voziti volite li komfor, dok će se sportski orijentirani vozači morati naviknuti na nešto izraženije naginjanje u zavojima. No to naginjanje samo zavarava jer u vožnji, čak i kad pretjerujete, C3 je izuzetno stabilan i sposoban. Isprobali smo to i u ekstremnim uvjetima centra za sigurnu vožnju i ugodno se iznenadili. Jedino na čemu bi Citroën mogao još poraditi je ručica mjenjača, koja i dalje ima nešto duži i mekši hod od prosjeka. Upravljač je dovoljno izravan i precizan.

Oduševljava potrošnja. Na testu smo trošili okruglih 5 l/100 km u gradu te samo 4,5 l/100 km u kombiniranoj vožnji. Testirani model nije jeftin, no valja napomenuti da je prepun dodatne opreme, što mu podiže cijenu za oko 20.000 kuna. Uzmemo li to u obzir, C3 je svojom cijenom na razini prosjeka klase. Ovo je idealan automobil za one koji se ne žele utopiti u sivilu prosjeka nego žele izraziti svoj stil.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1090 kg
dimenzije: 399x174x147 cm
obujam:  1560 ccm
snaga:  73 kW/99 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,6 s
najveća brzina: 185 km/h
potrošnja:  3,7 l /100 km
cijena: 132.283 kn (testni model)   113.900 kn (bez doplata)

Testirani Citroën C3 Feel BlueHDi 100 u opremi ima automatsku klimu, alunaplatke 16”, 7” zaslon, parkirne senzore, Airbump 
i plastične obloge...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 35
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.