Obavijesti

Tech

Komentari 5

The Banner Saga 2: Evolucija igre u svakom smislu riječi

The Banner Saga 2: Evolucija igre u svakom smislu riječi
1

Igra odmah u startu nudi zgodnu opciju za importanje Steam save fileova jer ovisno o vašim odlukama iz prve Banner Sage možete igrati kao Rook ili njegova kćer Alette.

VIDEO

Baš kao i svoj prethodnik, The Banner Saga 2 je još jedan izvrstan taktički RPG na poteze sa snažnim postapokaliptičnim temama, no njegovi likovi su puno originalniji i življi nego što je to bio slučaj s prvim dijelom trilogije.

Igra odmah u startu nudi zgodnu opciju za importanje Steam save fileova jer ovisno o vašim odlukama iz prve Banner Sage možete igrati kao Rook ili njegova kćer Alette. Nije da ste nužno morali odigrati prvi dio da uživate u The Banner Saga 2, ali to bismo vam toplo preporučili jer su odluke koje donosite u prvoj igri iznenađujuće... bitne. Da, generalna priča se ne mijenja previše, ali The Banner Saga i dalje na puno bolji način rješava izbore igrača od recimo Telltale igara u kojima je izbor najčešće puka iluzija.

Naša je prva kampanja tako provedena s Rookom koji je imao gotovo suicidalne tendencije zato što nismo pazili što smo radili u prvoj igri. U jednom je trenutku čak otrčao dalje od svojih suboraca tijekom jedne od mnogih žutih minuta koje je proživio što je rezultiralo novim borbenim scenarijem. Dakle, Stoic se odlučio na rijedak, ali hvalevrijedan potez kreiranja uistinu bitnih izbora zbog čega smo u ovoj igri bili puno pažljiviji u vezi toga što i kome pričamo.

Oko polovice priče prati Bolverka, krvoločnog vođu skupine plaćenika koji je navodno izradio svoje sjekire od vlastitih rogova. Bolverk je tip sposoban ubiti svoje prijatelje zbog pijanih uvreda te često usred bitke slučajno zna pokositi i prijateljske trupe dok divlja po bojištu. Drugim riječima, Bolverk je zanimljiv, uzbudljiv i krajnje nepredvidljiv lik koji tijekom kampanje druge Banner Sage proživljava kompletnu karakternu transformaciju koja je puno zaninmljivija nego bilo koji drugi osobni razvoj kojem smo svjedočili u prvoj igri.

Bolverk je u biti idealan lik za nemilosrdan svijet Banner Sage, dijelom zato što pored njega okolne tragedije u biti ne izgledaju toliko strašno, a dijelom zato što njegov ciničan pogled na svijet čini kompletnu fantasy postapokalipsu kojom smo okruženi puno manje depresivnom nego što je to bio slučaj u prošloj igri.

Neovisno o liku s kojim odlučite igrati, druga Banner Saga završava na krajnje bombastičan način, no opet ostavlja dojam drugog Gospodara prstenova u smislu da je na momente fantastična, ali nepotrebno odgađa neke sukobe i rješenja kako bi finale bilo što upečatljivije. Nismo sigurni zašto je tome tako s obzirom na činjenicu da je Stoic s prvom igrom dokazao kako je itekako sposoban napraviti igru koja ujedno može biti dio serijala te stajati na vlastitim nogama.

No, manje zamjerke koje imamo na previše otegnutu priču je lako oprostiti kada napokon dođemo do borbe na poteze koja je zadržala izvrstan dizajn iz originala te ga obogatila s većim brojem prijateljskih i neprijateljskih jedinica. Posebno nam se dopala nova Tracker klasa koja je sposobna u potpunosti nestati s bojišta te zatim na krajnje brutalan način eliminirati nesretnike koji joj stanu na put. Više klasa znači i više taktičkih opcija, tako da nema straha da ćete u bilo kojem trenutku zapasti u monotoniju, što je bila realna opasnost prilikom igranja prve Banner Sage. Mape su također pune uništivih objekata, a pohvalno je i što se dobar dio misija može završiti na nekoliko načina, odnosno postoji nekolicina uvjeta za pobjedu koje možete i ne morate ispuniti.

Rukom crtane animirane sekvence i ostatak grafičke prezentacije su na podjednako visokoj razini kao i elementi prve igre, a valja pohvaliti i Wintoryjev izvanredan originalni soundtrack koji se sada puno prirodnije nadovezuje na priču. S druge strane, igra i dalje nema previše glasovne glume što nam se s obzirom na njene ostale visoke produkcijske vrijednosti baš i nije previše dopalo, no radi se tek o manjoj mani u moru sveopće kvalitete.

Zaključak

The Banner Saga 2 nije radikalno drugačije iskustvo od njenog dvije godine starog originala, ali je zato definitivno evolucija prve igre u gotovo svakom smislu te riječi. Izvorna formula se nije značajno mijenjala zato što je još 2014. bila fantastična, tako da smo sada dobili samo sitna unaprijeđenja i više sadržaja za igranje. A kada već imamo jedan od najboljih taktičkih RPG-ova s izvanrednom pričom koji smo igrali u zadnjih XY godina - možemo li tražiti išta više?
Ocjena: 8.9

Za:
Dvije priče
Nove borbene jedinice
Nelinearne misije
Fantastična estetika
 

Protiv:
Premalo glasovne  glume
Izvor: IGN Adria

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 5
VIDEO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno
Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?
OBLJETNICA VELIKOG USPJEHA

Gdje su Hajdukovi juniori točno godinu dana nakon finala LP-a?

Finale Lige prvaka mladih najveći je uspjeh Hajdukove akademije, ali malo je igrača dobilo priliku u seniorima. Dijelom zbog odluke čelnika kluba da jure naslov prvaka, dijelom jer se sami nisu izborili za minutažu