Obavijesti

Tech

Komentari 32

Vozili smo novu Opel Insigniju: Spremna za napad na najbolje

Vozili smo novu Opel Insigniju: Spremna za napad na najbolje
9

U Frankfurtu smo isprobali novu generaciju Insignije, bez sumnje najboljeg Opela u povijesti. Napredna oprema, približavanje premium segmentu i vozna svojstva su u prvom planu

VIDEO

Prva Insignia je bila ogroman iskorak za Opel, a tako je i s novim modelom.

Insignia je jedan od najatraktivnijih Opela posljednjih dvadesetak godina, ali i najbolji auto kojeg je ovaj proizvođač ikad napravio. Insignia donosi novu dizajnersku filozofiju, posebice prednjeg dijela, i potpuno novu platformu. U odnosu na prethodni model nova limuzina je čak 175 kilograma lakša što je bilo potrebno. Usprkos tome, novi model još, je veći od prethodnika te s 490 cm dužine izgleda zaista impresivno.

Pokretanje videa...

00:40

Sportskom izgledu doprinosi nešto niža silueta nego kod prethodnika i agresivni prednji dio s uskim svjetlima. U top izvedbama ona su Matrix LED izvedbe što znači da se automatski prilagođavaju prometu u okolici, neće zasljepljivati auto iz suprotnog smjera, no oko njega će i dalje svijetliti moćnim i dugim snopom.

U unutrašnjosti ima više mjesta za putnike straga, no prtljažnik je nešto smanjen i u njega sada stane 490 litara. Dizajn unutrašnjosti je vrhunski, počevši od prednje konzole i ploče s instrumentima, do najsitnijih detalja i ovdje je vidljivo kako se Opel želi približiti premium modelima, a klasične automobile srednje klase ostaviti iza sebe. No tom tragu je i oprema: ventilacija sjedala, masaža, adaptivni tempomat, kamera od 360 stupnjeva...

Pokretanje videa...

00:11

Insignia donosi i nove benzinske motore obujma 1,5-litara sa 140 i 165 KS. Top model je 2-litreni turbo s 260 KS. a dizelsku stranu predstavljaju 1,6-litreni motor sa 110 i 136 te 170 KS snažni dizel od dvije litre. Novost je i automatski mjenjač s osam brzina koji dolazi u kombinaciji s najsnažnijim motorima. Uz iste motore dolazi i potpuno novi 4x4 pogon koji umjesto jednog stražnjeg diferencijala koristi spojke i tako omogućava potpuno novu funkciju – Torque Vectoring Insigniju je zbog u sportskom režimu rada toga moguće i zadriftati, a vozne svih izvedbi su iznimno impresivne. U Hrvatsku stiže prije ljeta a osnovni dizelski model će stajati od 183.900 kuna.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 32
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.
Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.