Do dolaska Atece Seat je bio jedan od rijetkih proizvođača koji u svojoj ponudi nije imao SUV. To je bio veliki minus jer SUV-ovi su od prošle godine najprodavanija klasa auta u Europi
Vozili smo Seat Atecu: Najbolji španjolski automobil u povijesti
Vrlo je impresivno što sve može i nudi nova Ateca. Ona je dokaz da VW grupa definitivno ne namjerava otpisati Seat već mu dati novi dodatni uzlet.
Ateca je dimenzijama tipični kompaktni SUV, no u 436 centimetara ima prostora poput klasu većeg konkurenta. Primjerice u prtljažnik stane čak 510 litara. Također, iako je za broj manja od aktualnog VW Tiguana donosi gotovo sve napredne tehnologije s kojima se hvali Volkswagen. Primjerice tu je bežično punjenje mobitela, te autopilot koji sam upravlja, ubrzava i koči automobil u prometnim gužvama.
Ateca je Seatov odgovor na modele poput Nissana Qashqaija, ali i manje, poput Opela Mokke i Honde HR-V. U ovoj konkurenciji u samom je vrhu i po terenskim i po cestovnim voznim osobinama. Zbog male mase ali i sportski ugođenog ovjesa brza vožnja u Ateci je zabavna, a ne naporna kao kod većine konkurenata.
Osnovni motor je dobro poznati TDI sa 115 KS, odnosno 1-litreni trocilindrični TSI iste snage, a u ponudi su i snažniji motori, do 190 KS s dizelske i do 150 KS s benzinske strane. Uz snažnije motore nudi se i vrlo dobar pogon na sve kotače u što smo se uvjerili i u praksi na zahtjevnom Offroad poligonu. Nova Ateca na hrvatsko tržište dolazi tijekom listopada, a osnovni model stajat će 148.000 kuna.