Courtney McKenzie i Jamil Newell u svakom će trenutku svog vjenčanja nositi logo svojih sponzora, a na medenom mjesecu oglašavat će ih na društvenim mrežama
Svadba iz snova za 0 kn: Našli sponzore za vlastito vjenčanje
Par iz Orlanda na Floridi dosjetio se odličnog načina kako organizirati velebno vjenčanje bez da potroše ijedan cent. Courtney McKenzie i njezin zaručnik Jamil Newell odlučili su se tzv. ''sponzorsko vjenčanje'' i medeni mjesec, što znači da će njihovi posebni trenuci u svakom trenu biti opskrbljeni reklamnim uzorcima najrazličitijih kompanija, a oni će zauzvrat nositi loga svojih sponzora.
Courtney, koja se bavi društvenim mrežama i vodi svoju marketinšku agenciju, osmislila je cijeli projekt.
- Zašto ne bih spojila svoje dvije ljubavi - Jamila i marketing? - kaže Courtney, a ni zaručnik se ne žali jer će od vlastitog vjenčanja samo profitirati.
Par obožava putovati pa su odlučili vjenčati se na Tajlandu ove zime. Ceremonija vjenčanja zakazana je za 14. prosinca , a nakon vjenčanja planiraju 11 dana istraživati jugoistočnu Aziju. Kada je sve osmislila, Courtney je plan vjenčanja poslala na stotine adresa očekujući pozive.
Kompanije i male tvrtke doslovno su se borile da dobiju termin za razgovor s dosjetljivim parom. Kreirali su pakete 'usluga' za zainteresirane sponzore i ponudili da će sve što će dati gostima na vjenčanju imati logo kompanija koje ih budu sponzorirale. Ambleme s logo oznakama kompanija Courtney i Jamil nosit će čak i na vjenčanici i odijelu.
'Ne smeta nam što ćemo biti hodajuće reklame'
- Dok god imamo prikupljenih 30.000 dolara, ne smeta nam što ćemo biti hodajuće reklame. Tijekom medenog mjeseca reklamirat ćemo sve naše sponzore na društvenim mrežama i uključiti ih u naše putovanje. Možda izgleda materijalistički, ali mi želimo vjenčanje i ne želimo da nam novac predstavlja problem u najljepšim trenucima. Volimo se i to je najvažnije, imala naša ljubav na sebi logo ili ne - zaključio je par.