Na ovih 10 fantastičnih otkrića znanost još nije našla odgovor

Od svemira do morskih dubina, ova otkrića nemaju konačne odgovore. Neka od njih su tajanstvena poput zvuka iz Pacifika ili životinje koja radi savršene šesterokute

Znanost nas svakog dana obraduje novim otkrićima i spoznajama, no brojna pitanja i dalje su bez odgovora. YouTube video s kanala AllTime10's napravio je listu njih 10, među kojima je šum iz Taosa u Novom Meksiku. Oko 2 posto stanovnika grada kaže da čuje neobjašnjivo zujanje za što znanstvenici nisu pronašli uzrok.

U Galilejskom moru otkriven je neobični stožasti spomenik pod vodom. Težak je oko 60.000 tona i star 6000 godina.

Mehanizam iz Antikitere je složen mehanički uređaj koji je služio za predviđanje položaja planeta, Sunca i Mjeseca, a pretpostavlja se da je iz 2. stoljeća pr. Kr. Ime je dobio otoku kraj kojeg je nađen, a jedna od pretpostavki je da je nastao na grčkom otoku Rodu. U ostatku videa možete vidjeti i tajanstvenu životinju koja na dnu Atlantika stvara savršene šesterokutne rupe, a u SAD-u su 2012. znanstvenici otkrili fosil za koji još nisu sigurni radi li se o životinji ili biljki. Još jedna od stvari koje muče znanstvenike je i placebo učinak koji je pokazao uspjeha kod Parkinsonove bolesti. Tamna tvar i Kepler 78b samo su dio nepoznanica iz svemira, na koje znanstvenici traže odgovore.

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA