Nismo bili sami, znanstvenici otkrili još jednu ljudsku vrstu

Znanstvenici sa sigurnošću mogu zaključiti da je Homo rudolfensis bio zasebna ljudska vrsta koja je prije živjela s ostalim ljudima. Ostatke su našli još 1972.

Na sjeveru Kenije pronašli su nedavno fosile koji otkrivaju da su u Africi u isto vrijeme koegzistirale najmanje tri različite vrste ljudi. Antropolozi su otkrili tri ljudska fosila, kosti lica i čeljusti sa zubima stare oko dva milijuna godina.

Nalaz potvrđuje teoriju prema kojoj lubanja iskopana 1972. pripada zasebnoj vrsti ljudi poznatoj kao Homo rudolfensis. Znanstvenici sada sa sigurnošću mogu zaključiti da je Homo rudolfensis bio zasebna ljudska vrsta koja je prije živjela s ostalim ljudima, piše Daily mail.

Voditeljica istraživanja dr. Meave Leakey iz Turkana Basin Instituta u Nairobiju kaže da novi nalaz potvrđuje da je u ranoj evoluciji ljudi postojala raznovrsnost. Prema profesoru Chrisu Stringeru iz Prirodoslovnog muzeja u Londonu, novi fosili pokazuju da se ljudska evolucija odvijala na isti način.

- Ljudi u različitim područjima evoluirali su na različite načine. Kao da je priroda razvijala različite prototipove s različitim svojstvima - kaže Stringer.

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...