To je to što me zanima!

Biser u Zagrebu! Tip namjerno blokira lijevu traku: 'Tko ovog podržava, nek podere vozačku!'

Vozač Smarta ne dopušta ljudima voziti po lijevoj traci koja se kasnije spaja u desnu. Neki ga brane. Argument im je 'Što smo mi u desnoj traci koji čekamo budaletine?!'. Što vi kažete, tko je u pravu?
Vidi originalni članak

Zagreb, kolona automobila u desnoj traci. Lijeva traka koja se na kraju spaja u desnu je prazna.

SMART POSVAĐAO HRVATE Vještak o vozaču koji namjerno blokira traku u Zagrebu: 'To je zabrinjavajuće i nedopustivo!'

U desnoj je i vozač Smarta koji je više zapravo u lijevoj. Blokira promet. Ne dopušta da se vozi po lijevoj traci.

POGLEDAJTE VIDEO: SERIJAL 'TKO JE KRIV?'

Fotografiju je objavila Facebook stranica Prometne zgode i nezgode. 

'Što smo mi u desnoj traci budale?'

Izazvala je žustru raspravu. Neki čak i brane vozača Smarta koji je preuzeo ulogu šerifa i namjerno blokira ljude.

- Očito da mi kaj stojimo i uredno čekamo smo kreteni - jedan je od komentara ispod fotografije.

- Ovo nije zaustavna traka, već normalna - odgovara drugi.

- To što stojite u jednoj traci je vaš problem, samo dokaz da se ne znate voziti po prometnici s više traka - piše treći.

- Smart radi prekršaj - smatra četvrti.

- Tako i treba - brani netko vozača Smarta.

U tom tonu je i ovaj komentar.

- Oni desno ko budale čekaju, a netko bi se iz lijeve trake prestrojio na vrh kolone. Kako da ne.

- Možda mu je auto Smart. On baš i nije - piše drugi.

Jedan se čak i hvali da to često radi.

- Uredno i s guštom ovo napravim ako 90 posto stoji u desnoj traci, a onih 10 se pravi pametno. Svima treba uzeti vozačke zbog nekulture - piše on.

U Njemačkoj bi za ovo platili. I to dobro

Oni koji brane vozača Smarta vode se po argumentu 'Što smo mi u desnoj traci koji čekamo budaletine?'. 

Nisu budaletine.

Samo ne znaju za sustav koji je Njemačka dovela do savršenstva -  Reissverschlusssystem sustav zatvarača. Definira ga ideja da se prestrojavanje radi u zadnjoj mogućoj točki, naizmjence, kad se nakon svakog auta uključuje po jedan iz trake koja se prekida. To se u praksi pokazalo kao najbolje rješenje.

Toliko dobro da su ga Nijemci stavili u zakon. I to prije 15 godina. Pa ćete platiti kaznu ako ne propustite auto koji se ubacuje u tom sistemu. 

Prema istraživanjima, sustav zatvarača znači da su obje trake iskorištene što povećava protočnost prometa i do 20 posto. Kod nas je to, naravno, drugačije. Tu se sustav zove i još 'Što smo mi budale koji čekamo'.

Za komentar smo pitali i prometnog stručnjaka, evo što je rekao.

Što vi kažete?

Idi na 24sata

Komentari 314

  • latica12 25.10.2022.

    Idiot zajedljivi🤮

  • MAKANTAHI 25.10.2022.

    slična situacija je bila u policiji u hanjclovoj gdje sam išao nešto pitati oko registracije: uđem kad ono red na šalteru za informacije, pogledam bolje i stvarno svi čekaju, ja 26 u redu, uto uletava lik prolazi cijeli red i probija se do šaltera, netko mu dobacuje da se stane u red a on odgovara da treba samo nešto pitati, ovaj iz reda mu odgovara da svi trebamo samo nešto pitati i neka se stane u red, i tako svakih par minuta uleti nadobudni bil de kojeg ne zanimaju drugi nego je on sam sebi najbitniji

  • detoksikacija naroda 25.10.2022.

    ovo je slika izvučena iz konteksta.... možda se smart ubacio u lijevu traku, da obiđe para auta iz desne trake, a možda se pokušao ubaciti u desnu traku, pa ga nitko nije pustio.... uglavnom, ova slika ostavlja dosta prostora za raspravu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare