Svake godine uoči blagdanske sezone britanski trgovački lanac John Lewis objavi reklamni video kojim oduševe svijet, ali i iznova donose gomilu posla Johnu Lewisu. Amerikancu koji živi gotovo 6000 kilometara dalje i predaje informatiku.
John Lewis svake godine preko Twittera primi više od 50.000 poruka koje su namijenjene za dućan, a upravo zbog toga on je sada postao i zvijezda božićnog spota za britanski Twitter.
U njemu se na šaljiv način bave upravo tom zamjenom identiteta, a Lewis je rekao kako mu je urnebesno da ga ljudi mijenjaju s dućanom. Naravno, poušava im i pomoći te ih preusmjeriti na pravo mjesto.
- U ovo vrijeme godine često imam velik skok u prometu i svaki put pogledam njihovu reklamu jer je ona česta tema razgovora.
Lewis u svom profilu jasno navodi da on nije trgovina. Na Twitteru je od 2007. godine i samih začetaka Twittera, ali kaže da mu trgovina nikad nije dala ponudu da otkupe njegov profil. John Lewis je inače na Twitteru prisutan kao @jlandpartners, prenosi Guardian.