To je to što me zanima!

Chiara Ferragni u problemima: Najpoznatiju influencericu na svijetu istražuju zbog kolača

Njezinu kompaniju istražuju financijske institucije Italije. Nakon prevare kažnjena je s milijun eura, a sve radi božićnog kolača čija je zarada od prodaje morala ići u dobrotvorne svrhe, a na kraju nije
Vidi originalni članak

Ona je danas mega ikona influencerske scene, njezin život prate milijuni, no sada se našla u velikoj drami radi božićnog kolača, odnosno posla oko njega. Naime, Chiara Ferragni je prošle godine napravila projekt s kompanijom Balocco na projektu božićnog kolača pandoro.

Prodavali su ga po 9 eura, što je tri puta više, radi njezina imena. Na kutiji je pisalo da će novac od prodaje donirati pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Istražitelji su potom otkrili da je zapravo kompanija Balocco već uoči projekta sama dala 50.000 eura bolnici, a Ferragni je zaradila milijun eura. Kažnjena je s kaznom od milijun eura radi 'nekorektne komercijalne prakse'.

EKO PRAVILA Što očekivati od novih pravila o održivosti modnog dizajna

Nedavno se ispričala na Instagramu, no krenula je gubiti pratitelje, ali i brendove s kojima surađuje. Otkrila je da je tih milijun eura - sama osobno donirala bolnici. Navela je da je napravila 'komunikacijsku pogrešku'.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

Najnovije je da je Coca Cola obustavila promotivne aktivnosti s njom, koje su bile najavljene za siječanj ove godine.

Chiara ima impresivnu karijeru u svijetu influencanja, pratimo je još od 2009. kad je pokrenula blog The Blond Salad i krenula u svijet bloganja.

Na koncu je postala mega zvijezda, Dior kuća radila joj je haljine za vjenčanje, za glazbenika Fedeza, s kojime ima obitelj te se svi skupa promoviraju na mrežama.

RAZIGRAN DIZAJN Trendovi u svijetu dioptrijskih naočala za 2024.: Nose se boje i ovalni okviri atraktivnog stila

Inače, samo u 2022. godini ugovori su joj donijeli oko 10 milijuna eura.

No financijske institucije Italije sada su krenule kopati, pa istražuju druge slučajeve slične suradnje, kad je 2021. i 2022. imala projekt s uskršnjim jajima i kompanijom Dolci Preziosi. I tada je najavljena donacija od čitave prodaje - za korist djece s autizmom. No skupili su milijun eura, a donirali 36.000 eura.

Sada je Chiara pod povećalom, sponzori polako odlaze, a financijske institucije istražuju njezine sve poslove. Osim Coca Cole tu je i Safilo, velika talijanska kompanija koja proizvodi niz linija luksuznih naočala.

Njezin je uspjeh fenomenalan, postala je predmet studija na Harvardu te joj se mnogi dive.
No, očito, led je tanak kad dođe do prevare, a sada se njezino carstvo, izgrađeno na društvenim mrežama može srušiti kao kula od karata.
Ima čak i vodu pod svojim imenom - prodaje je po 8 eura.

Talijanski mediji jako su se angažirali oko ovoga, a čak ju je komentirala talijanska premijerka Giorgia Meloni.

PRIČA O NE-BOJI Crna je danas sveprisutna, no nekada je bila nedostižna radi procesa bojenja i simbol luksuza

Istaknula je kako 'pravi uzori nisu influenceri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupe kolače  kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu talijansku izvrsnost - naglasila je premijerka, piše People.

Chiara ovih dana 'šuti' na mrežama, ali suprug Fedez stao je u njezinu obranu.

- Je li govorila o nezaposlenosti mladih? Ne. Je li pričala o financijskom manevru koji rade sa svojim guzicama i koji još nisu završili? Ne. Je li govorila o financijskim problemima zemlje? Ne. ‘Budite oprezni s ljudima koji rade na internetu’: to je prioritet našeg premijera - ironično je zaključio Fedez.

Iako je Chiarin broj pratitelja velik, u tjednu nakon izbijanja slučaja, otišlo je oko 90.000 pratitelja, a to je njih 0,3%.

 

 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare