To je to što me zanima!

Hrvatski projekt - globalni hit: Prošla godina za Muzej Iluzija bila je najuspješnija dosad

Uz rekordne brojke, otvorenje najvećeg Muzeja Iluzija, i to onog korporativnog u Las Vegasu, obilježilo je prethodnu godinu. Hrvatski projekt potvrdio je titulu globalnog fenomena
Vidi originalni članak

Originalni hrvatski koncept Muzej Iluzija završio je 2023. godinu s rekordnim brojkama. Koncept koji spaja fascinantni svijet zabave i edukacije, poznatiji kao edutainment, osim što je globalno prepoznat može se pohvaliti najuspješnijim razdobljem u svom poslovanju.

Globalni uspjeh, rast i brojke

Muzej Iluzija, koncept koji je nastao na ideji osnivača i vlasnika Muzeja Iluzija u Zagrebu, Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, najveći je i najbrže rastući lanac privatnih muzeja u svijetu.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Trenutno broji preko 45 lokacija u 25 država svijeta na 4 kontinenta, a ekspanzija cijelim svijetom i dalje je u fokusu, s posebnim naglaskom na Zapadnu Europu i Sjevernu Ameriku.

Za Muzej Iluzija može se opravdano reći kako je u pitanju globalni fenomen koji je privukao više od 10 milijuna posjetitelja diljem svijeta, radi čega se pozicionirao kao nezaobilazna atrakcija i za lokalce i turiste. Ovi rezultati svjedoče o sjajnom spoju hrvatskog talenta i inovacija, što su potvrdili i franšizeri gdje se njih 90 posto izjasnilo kako uživaju i zadovoljni su u svom poslovanju.  

MAJSTORI VIRALA Marin Rončević napustio marketinški posao i postao TikToker: 'Stari moj'

Najveći Muzej Iluzija na svijetu i pohod na SAD

Prošlu godinu obilježila je ekspanzija Muzeja Iluzija, posebice pohod na SAD, među čijim otvorenjima se ističe ono u Las Vegasu. Tamo je otvoren dosad najveći Muzej Iluzija na svijetu, ujedno i korporativni, što podrazumijeva da je cijelim projektom upravljao tim iz Zagreba. Prema tom poslovnom modelu u ovoj godini otvoreni su još i muzeji u Charlotteu, Atlanti, Minneapolisu i Denveru.

Novi franšizni muzeji u SAD-u nalaze u gradovima kao što su Austin, Pittsburgh, Houston, Montreal i Scottsdale, te u europskim gradovima Marseille i Bordeaux. Skorašnja otvorenja planiraju se i u San Diegu, Clevelandu, Seattleu, ali i Copenhagenu.

Veliki uspjeh za Muzej Iluzija na Europskim nagradama franšiza

Na cijenjenom natjecanju za europsku franšiznu nagradu u Bruxellesu, Muzej Iluzija osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji International Brand, a bio je nominiran i u kategoriji Najbolje europske franšize.

Sjajna je ovo vijest koja je izazvala veliki interes medija i javnosti jer je ovo prvi put da je jedna franšiza nominirana u dvije kategorije na ovom renomiranom natjecanju, što dodatno potvrđuje kvalitetu i inovaciju koju Muzej Iluzija donosi franšiznom svijetu.

Hrvatski potpis na globalnoj razini

Muzej Iluzija ponosno nosi hrvatski predznak. Posebnost ovog projekta je i da svi eksponati za muzeje diljem svijeta nastaju u Hrvatskoj, od strane predanog istraživačko-razvojnog tima. Interaktivni eksponati omogućuju posjetiteljima muzeja da kroz zabavu i smijeh nauče kako funkcionira ljudski mozak, a svoje uzbudljive doživljaje dijele na društvenim mrežama i tako potiču daljnji interes. Ovaj globalni uspjeh potvrđuje da je jezik zabave u kombinaciji s edukacijom zbilja univerzalan.

MEVLUDIN ODGOVARA Zbog propale veze nemam vjere u ljubav i ne mogu naći posao

Metamorfoza - tim koji stoji iza uspona

Ovaj originalno hrvatski koncept začet je na ideji osnivača Tomislava Pamukovića i Roka Živkovića, no velika uloga u uspjehu brenda Muzeja Iluzija pripada Metamorfozi.

U pitanju je relativno mlada hrvatska tvrtka iz Zagreba, pod vodstvom direktora Tea Širole, koja je vlasnik franšize i upravlja globalnom mrežom Muzeja Iluzija diljem svijeta. Upravo tim Metamorfoze Muzeje diljem svijeta vodi kroz sve faze njihovog nastajanja, od izgradnje do svakodnevnog upravljanja, i to iz zagrebačkog ureda.

Broj zaposlenih u Muzeju Iluzija strelovito raste

Kako bi osigurali najbolje iskustvo za posjetitelje Muzeja Iluzija te uspješno radili na globalnoj ekspanziji, ključno je formirati stručan i motiviran tim. U prethodnoj godini zagrebački tim trostruko je narastao te će i u 2024. nastaviti s valom zapošljavanja, koju ponovno žele obilježiti spomenutom nadogradnjom.

Uvijek su u potrazi za stručnjacima raznih tehničkih i društvenih usmjerenja koji imaju želju iz Hrvatske raditi na razvoju globalnog koncepta, ali i surađivati s brojnim vanjskim suradnicima i agencijama te u projekte uključivati, kad god je to moguće, hrvatske kompanije i kreativce.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare