To je to što me zanima!

Kreativni u pandemiji: Budapest Eye postao mjesto za večeranje

Poznati restoran u Budimpešti odlučio je doskočiti pandemiji te je gostima pružio jedinstveno iskustvo večere u kabini velikog panoramskog kotača
Vidi originalni članak

Kako bi održali poslovanje a istovremeno poštovali epidemiološke mjere, restorani diljem svijeta domišljaju se sve kreativnijim načinima posluživanja hrane, od individualnih staklenika do bazena, piše Metro.

POGLEDAJTE VIDEO: Hrana kao afrodizijak

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

No Costes, restoran u Budimpešti otišao je korak dalje u osiguravanju socijalne distance. Inače je riječ o restoranu s Michelinovom zvjezdicom, a nedavno su ponudili novo iskustvo večeranja na popularnom panoramskom kotaču Budapest Eye. To znači da su gosti imali spektakularan pogled na grad tijekom večere.

Costesov tim je upriličio večeru kako bi pokazao i drugim restoranima da stalno traže nove načine u osiguravanju sigurne večere tijekom pandemije. Vlasnik Karoly Gerendai kazao je da mu je ideja došla tek nakon što je primijetio da mu je broj gostiju pao na desetinu od uobičajenih posjetitelja.

BIJES NEZADOVOLJNOG GOSTA Za presoljene krumpiriće i malo mesa u restoranu Gordona Ramseya platili 189 kuna

- Budući da sad nema ljudi ni na kotaču ni u restoranu jer zbog pandemije nema turista, ukazala se prilika da napravimo ovo. Kotač je idealan jer ima odvojene kabine pa smo riješili problem kako odvojiti goste i osigurati distancu - kazao je.

Na Instagramu su objavili jelovnik od četiri slijeda na kojem je bila bila pirjana govedina i pačja jetra s prženim korjenastim povrćem, njoki s roštilja uz jeruzalemske artičoke i umak od srži te poširane kruške za desert.

LOV NA KONTAKTE U bečkim kafićima gosti moraju dati kontakt. Potpisuju se kao Mickey Mouse ili Paško Patak

Iako kabine kotača nisu bile zagrijane, restoran je gostima ponudio deke i jastuke kako bi im tijekom objeda bilo toplo.

Cijena ulaznice za ovaj jedinstveni doživljaj bila je oko 1000 kuna i sve su ih rasprodali. Karoly Gerendai kaže kako restoran planira ponoviti ovo iskustvo tijekom toplijih mjeseci sljedeće godine.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare