To je to što me zanima!

Moda opet putuje: Revije diljem svijeta na egzotičnim mjestima

Veliki brendovi vole ne samo predstaviti svoje nove ekskluzivne kreacije, već oko njih osmisliti čarobnu atmosferu. Zato svoje goste pozivaju na neke lude destinacije na otvorenom, eskapizam je obavezan
Vidi originalni članak

Novootkrivena sloboda nakon raznih izolacija i životnih restrikcija vratila je modi krila, pa se scena ponovno raširila čitavim svijetom - mnogi od njih shvaćaju snagu ovakve prezentacije. Naime, brendovi su više puta isticali kako im revije na nekim ludim, egzotičnim lokacijama donose mnogo reklame, neprocjenjiv je to benefit za imidž.

Naravno da su tu troškovi i za goste, no kad se sve zbroji, vidljivost brenda na društvenim mrežama, i od strane samih gostiju je velika. Kad je scena atraktivna, kad je autentična i doslovno izmještena s očekivane lokacije u nekoj hali, ljudi su oduševljeni, a odjeća dobiva novi scenski okvir.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Jedan od brendova koji je već poznat po ovim načinima prezentacije, negdje daleko ili na nekoj neočekivanoj lokaciji, svakako je Jacquemus. Nakon Havaja, ove godine svoje je kreacije, ali i goste, odveo u čudesna slana brda Camarguea u Salin-de-Giraud na Azurnoj obali, gdje je sve skupa izgledalo kao da se radi o nekoj drugoj planeti.

Ovakve kulise, koje sadrže prirodna čuda i ljepotu, danima se vrte po društvenim mrežama, stoga je ova priča više od robe - predstavljanje lokacija ima posebnu draž.

SUPER PROJEKT Kolekcija Visoke mode: Haider Ackermann novi je gost dizajner u kući Jeana Paula Gaultiera

Nakon njega, na ludu destinaciju odlučuje se i Anthony Vaccarello, kreativni direktor pariškog brenda Saint Laurent. Lokacija je u srcu pustinje Agafay, tridesetak kilometara južno od Marakeša, čime revija odaje počast životu Yvesa Saint Laurenta.

Dizajner je tijekom šezdesetih godina prošloga stoljeća živio u Maroku, koji je bio velika inspiracija za njegov dizajn. Danas je na toj lokaciji njegov veličanstveni muzej.

OUTFIT DANA Osvježite tamnu kombinaciju: Dugačke naušnice većih dimenzija u blistavom tonu

Istovremeno, kreativna direktorica brenda Dior, Maria Grazia Chiuri, bira Sevillu, predivan grad u Andaluziji. Modeli su šetali u novoj kolekciji kreativno inspiriranoj lokacijom, a u pozadini se vidjela Plaza de España.

Sve skupa donosi čarobnu priču o majstorskoj modi i izradi, uz dizajnerski izričaj snažno naglašene ženstvenosti. Tradicija izrade odjeće i lokacija dali su novim kreacijama moćan i raskošan vizualni okvir.

KAPA KAPETANICA Crveni šešir Prve dame privukao je pažnju: Kako se vama sviđa?

Za razliku od grada, modna kuća Pucci pozvala je publiku na more. Na Capriju je ovaj legendarni talijanski brend kolekciju predstavio u okruženju šarene ljetne dokolice. Naime, poznati su po motivima koji su mnogima inspiracija.

Kompaniju iz Firence osnovao je davne 1947. godine Emilio Pucci te svijetu poklonio fantastično šarenilo. Ono je aktualno i danas, inspirirano ležernim luksuzom i uživanjem u životu. S Camille Miceli, kreativnom direktoricom brenda, uživalo je tri dana čak 175 gostiju.

Ima još jedna luda lokacija - Gucci je nedavno imao reviju u dvorcu. Castel del Monte je citadela i dvorac iz 13. stoljeća smješten na brdu u Andriji u regiji Apulija u jugoistočnoj Italiji. Sagradio ju je tijekom 1240-ih kralj Fridrik II. te je zdanje ostalo očuvano do danas.

I modna kuća Chanel putuje, nedavno je kolekciju predstavila u Monaku, a prije par dana u Dakaru. Naime, ova praksa već neko vrijeme traje za resort kolekcije, uglavnom namijenjene odmoru, putovanjima i općenito stilskim nomadima. Zato sve skupa ima smisla, no tu ipak postoji jedan problem koji je sve glasniji u zadnje vrijeme.

Jer dok se divimo ovim ogromnim projektima, sve su značajniji komentari kako uistinu nema smisla radi 15 minuta revije letjeti preko pola svijeta i trošiti resurse. Posebno sve skupa smeta ekološkim udrugama i inicijativama. Ovakvu situaciju često komentiraju veliki autori, među njima i Armani.

- Odvesti pola modnog svijeta u Rio na 48 sati radi krstarenja je lijepo, no ipak malo previše - komentirao je Armani prije par godina, piše nss.

Među brendovima koji imaju ovu praksu su i Dolce & Gabbana te Louis Vuitton koji su također više puta vozali svoje goste diljem svijeta, kako bi predstavili nove stvari i ideje. No, moda je show, a sve skupa brendovima kreira imidž. Dobivaju veliku pažnju jer time odjeća dobiva toliko važan okvir da je bitna baš kao i mjesto gdje se predstavlja.

Mnogi pritom trljaju ruke - turistička naselja lokacije su otvaranja novih trgovina: Etro u Puerto Banùsu u Španjolskoj, Balenciaga u Saint Tropezu, Marni u Forte Dei Marmiju, a linije proizvoda namijenjenih plaži samo se množe.

Činjenica je da ovakve destinacije brendu i samoj odjeći te modnim dodacima daju bonus - dojam dokolice, čestih putovanja, bezbrižnog odmora i općenito ležernog, smirujućeg načina života. Koji je uvelike drugačiji od ovog realnog, stoga eskapizam postaje nasušna potreba kojoj se lako priklanjamo.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare