To je to što me zanima!

'Naše donje rublje poslat ću predsjedničkim kandidatima'

USKORO IM ŠALJE Roland Lodoli sve modele sam dizajnira. One koje je izabrao za predsjedničke kandidate, te će im i poslati. Nada se da će im pogoditi veličinu
Vidi originalni članak

Tekstilna industrija je jako, jako težak posao. Iako su kupci zadovoljni našim proizvodima, treba doći i do novih. Upravo zato smo se uoči prvog izbornog kruga za predsjednika Hrvatske odlučili lansirati ovakvu reklamnu kampanju - priča poduzetnik Roland Lodoli. 

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Naime, uoči predsjedničkih izbora, u Zagrebu su postavljeni reklamni plakati na kojima su “skinuli” šestero kandidata i odjenuli ih u svoje donje rublje uz slogan “Oni su izabrali hrvatski brend – izaberi i ti!”. Donje rublje i trenirke tvrtke Lodoli ‘nosili’ su  sada već bivša predsjednica Kolinda Grabar-Kitarović, izabrani predsjednik Zorana Milanovića, ali i Miroslav Škoro, Mislav Kolakušić, Dalija Orešković, te Ivan Pernar.

– Ideja je došla spontano. Kako jačamo brend i planiramo otvaranje trgovina u većim gradovima Hrvatske i EU sinulo mi je da za kampanju iskoristimo predsjedničke i da na plakate nacrtam ljude koji su slični našim izazivačima - govori Lodoli, vlasnik tvrtke u Turnu koja se bavi proizvodnjom donjeg rublja, kupaćeg, spavaćeg te sportskog programa odjeće za muškarce i žene, a poznata je i po izvornim hrvatskim proizvodima, među kojima se izdvajaju push up gaćice za muškarce i nakurnjaci. 

Dizajner sam svih naših proizvoda tako da sam bez problema nacrtao modele, malo ih uljepšalo i odjenuo u naše proizvode. 
Pošto je Kolinda Grabar-Kitarović s mora njen model smo odjenuli u mornarski komplet i prvu jer je tada još bila aktualna predsjednica, lijevo smo stavili Zorana Milanovića u crvenim gaćicama, desno Miroslava Škoru u plavim, a druge izazivače u pozadinu... A kako sam i obećao, svima njima ću i poslati proizvode koje sam im odabrao. Nadam se da će biti zadovoljni, da ću pogoditi njihovu veličinu, a ako im ne bude odgovarala, slobodno je mogu doći osobno zamijeniti, kazao je Lodoli, dodajući da su reakcije na plakate vrlo pozitivne. 

- Ljudima je to simpatično i masovno su se slikali kraj plakata na njihovoj trgovini u šoping centru kod Zagreba - govori poduzetnik. 
Naime njihovo donje rublje i odjeća mogu se kupiti u tvorničkom dućanu na Turnu u Karlovcu, putem njihova webshopa i u nedavno otvorenom dućanu u West Gate Shopping Cityju kod Zagreba. Dio asortimana, točnije rublja, izvoze i u SAD i u nekoliko zemalja Europske Unije. 

TRACIJSKI SPECIJALITETI Kreće brendiranje 'vankuša' i 'belih kobasica' u Ivanić-Gradu

Točnije, više od pola svoje proizvodnje prodaju na domaćem tržištu, dok ostatak plasiraju diljem svijeta. Kako je Lodoli najavio, tvrtka tijekom ove godine planira širenje proizvodnje, zapošljavanje ljudi i otvaranje trgovina. 

Roland je inače dijete hrvatskih iseljenika i u Hrvatsku se s obitelji iz Njemačke doselio 1998. godine. 

Tada su u Karlovcu otvorili autokuću, no uslijed svjetske krize posao s prodajom vozila je propao i ideja o bavljenju tekstilnom djelatnošću nastala je sasvim slučajno, deset godina kasnije. 

Naime, kada su prodali vozilo jednoj šivaonici, brendirali su njihov proizvod i testirali reakciju tržišta tako da je na gaćama na stražnjici pisalo ‘Odoli’, te su spletom okolnosti tada krenuli u vlastitu proizvodnju. Prvo čemu su se posvetili bile su push up gaćice za muškarce.

– Otvorili smo proizvodni pogon u Turnu prije 11 godina, zaposlili smo dio iskusnog kadra nekadašnje posrnule tekstilne karlovačke industrije, te plasirali donje rublje u SAD gdje su naše push up gaćice odlično ocijenjene i prihvaćene, a i dan danas su tražene - govori Lodoli o počecima. 

- Proizvodnju smo od sportskog donjeg rublja i kupaćih kostima proširili i na proizvodnju pidžama i trenirki... Prije šest godina smo u prodaju lansirali i nakurnjake, oni su uvijek aktualni za poklone, a sada smo u prodaju lansirali i ženske push up tajice. Za proizvodnju koristimo kvalitetne materijale iz Italije s područja Modene od istog dobavljača. Te site materijale koriste i Diesel, Armani itd. Jako nam je bitna kvaliteta, a to potvrđuje i to što nam ljudi dođu nakon sedam, osam godina i kažu da su tek sad majicu poderali i da sad idu kupiti novu - govori Lodoli o proizvodnji i proizvodnom programu tvrtke dodajući da trenutno zapošljavaju osmero ljudi. 

KOLIKO ZARAĐUJU KARDASHIANI? Kim zarađuje od sponzorstva, a Khloe ima svoj brend traperica

Tijekom ove godine planiraju zaposliti još od 10 do 15 ljudi, proširiti proizvodnju, otvoriti trgovine, a upravo je probijanje na tržište jako mukotrpan posao pa se nada da će mu u tome pomoći upravo ova reklamna kampanja.

– Plan je da se u proizvodnji pozicioniramo kao sportski brend zbog čega tijekom ove godine planiramo početi s proizvodnjom tenisica i čarapa, dok naše trenirke već prezentira aktualna  miss Hrvatske, Katarina Mamić iz Like. Paralelno s time tijekom 2020. godine planiramo otvoriti trgovine u Zagrebu, Splitu i Rijeci. Želja mi je da što više narastemo i na svjetskom tržištu budemo prepoznati kao hrvatski brend - zaključuje.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Idi na 24sata

Komentari 1

  • MOC JE U ZNANJU 14.01.2020.

    Lukavo smišljeno sve u cilju bolje prodaje . Ha ha

Komentiraj...
Vidi sve komentare