To je to što me zanima!

Znate li zašto je McDonald'sov logo žute i crvene boje, mnogi su se iznenadili kad su saznali

Prema psihologinji i stručnjakinji za boje Karen Haller, odabir crvene i žute nije samo da bi se znak istaknuo. Odabir boja nije slučajan, a raspoloženje koje kombinacija emitira savršeno je za njihovo ciljno tržište
Vidi originalni članak

To je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na planetu, a ipak mnogi tek sad shvaćaju fascinantan razlog zašto je on crvene i žute boje.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Velike su šanse da ste vidjeli logotip McDonald'sa bezbroj puta tijekom svog života, bez obzira jeste li obožavatelj diva brze hrane ili ne. Međutim, možda niste puno razmišljali o tome kako je ikonski dizajn izmišljen ili o pametnoj psihološkoj taktici koja je išla u odabir jarko crvene i žute boje.

Birani pigmenti Povratak boje na ulice: Crvena za privlačenje pažnje, žuta kao sunce, a plava za morski chic

Prema psihologinji i vodećoj stručnjakinji za boje Karen Haller, specifičan odabir crvene i žute nije samo da bi se znak istaknuo. Prema objavi na Kareninoj web stranici za savjetovanje o ponašanju, ovaj odabir boja nije slučajan, a raspoloženje koje ova kombinacija boja emitira savršeno je za njihovo ciljno tržište.

Udubljujući se u znanost iza ovoga, Karen je objasnila značenje.

- Gledajući pozitivne psihološke kvalitete crvene i žute u odnosu na industriju brze hrane, crvena izaziva stimulaciju, apetit, glad, ona privlači pozornost. Žuta izaziva osjećaje sreće i druželjubivosti. Kada kombinirate crvenu i žutu, radi se o brzini i hitrosti. Uđite, jedite i izađite - objasnila je.

LAGANI LOOK Uskoro stiže bijela faza: Vrlo atraktivna kreativnost bez boje

Žuta je također najvidljivija boja na dnevnom svjetlu, zbog čega se McDonald'sov 'M' može vidjeti iz velike udaljenosti. Jezik boja prenosi se mozgu brže nego riječi ili oblici jer djeluju izravno na osjećaje i emocije, dodala je.

Karen zatim nastavlja s pojašnjenjem zašto je upravo McDonald's u posljednje vrijeme promijenio brojne boje poslovnica u zelenu, koja umjesto toga 'izaziva osjećaje prirode, prirodne i ekološki prihvatljive'.

- Ovaj zanimljiv izbor daje opušteniji i manje užurbani dojam - kaže, na način koji Karen uspoređuje s uličnim divom, Starbucksom, donosi Mirror.

- Hvala na objašnjenju, ubuduće ću više pažnje posvetiti markiranju i boji - komentirali su mnogi.

- Uvijek sam mislio da McDonald's bira crvenu i žutu jer su to boje kečapa i senfa, što vas tjera na razmišljanje o hamburgerima! Svejedno radi - dodali su.

VETERANKE ODUŠEVILE IZGLEDOM Hatidža i Samka postale modne zvijezde Sarajeva: Podijelile su savjete ženama kako biti dama

Idi na 24sata

Komentari 6

  • ibezan 29.04.2023.

    Nisam procitala cijeli tekst ali eto sokirana sam tim bojama.

  • roko2023 29.04.2023.

    moze li ova kvaziznanstvenica objasniti zasto i svi ostali ne koriste te dvije uzbudljive boje u svojim logo-ima?

  • beba maza 29.04.2023.

    Marketinški trik . Zna se . :-)

Komentiraj...
Vidi sve komentare