Obavijesti

Lifestyle

Komentari 6

Znate li zašto je McDonald'sov logo žute i crvene boje, mnogi su se iznenadili kad su saznali

Znate li zašto je McDonald'sov logo žute i crvene boje, mnogi su se iznenadili kad su saznali
3

Prema psihologinji i stručnjakinji za boje Karen Haller, odabir crvene i žute nije samo da bi se znak istaknuo. Odabir boja nije slučajan, a raspoloženje koje kombinacija emitira savršeno je za njihovo ciljno tržište

To je jedan od najprepoznatljivijih logotipa na planetu, a ipak mnogi tek sad shvaćaju fascinantan razlog zašto je on crvene i žute boje.

POGLEDAJTE VIDEO:

Pokretanje videa...

ruže 00:57

Velike su šanse da ste vidjeli logotip McDonald'sa bezbroj puta tijekom svog života, bez obzira jeste li obožavatelj diva brze hrane ili ne. Međutim, možda niste puno razmišljali o tome kako je ikonski dizajn izmišljen ili o pametnoj psihološkoj taktici koja je išla u odabir jarko crvene i žute boje.

Povratak boje na ulice: Crvena za privlačenje pažnje, žuta kao sunce, a plava za morski chic
Povratak boje na ulice: Crvena za privlačenje pažnje, žuta kao sunce, a plava za morski chic

Prema psihologinji i vodećoj stručnjakinji za boje Karen Haller, specifičan odabir crvene i žute nije samo da bi se znak istaknuo. Prema objavi na Kareninoj web stranici za savjetovanje o ponašanju, ovaj odabir boja nije slučajan, a raspoloženje koje ova kombinacija boja emitira savršeno je za njihovo ciljno tržište.

Udubljujući se u znanost iza ovoga, Karen je objasnila značenje.

- Gledajući pozitivne psihološke kvalitete crvene i žute u odnosu na industriju brze hrane, crvena izaziva stimulaciju, apetit, glad, ona privlači pozornost. Žuta izaziva osjećaje sreće i druželjubivosti. Kada kombinirate crvenu i žutu, radi se o brzini i hitrosti. Uđite, jedite i izađite - objasnila je.

Uskoro stiže bijela faza: Vrlo atraktivna kreativnost bez boje
Uskoro stiže bijela faza: Vrlo atraktivna kreativnost bez boje

Žuta je također najvidljivija boja na dnevnom svjetlu, zbog čega se McDonald'sov 'M' može vidjeti iz velike udaljenosti. Jezik boja prenosi se mozgu brže nego riječi ili oblici jer djeluju izravno na osjećaje i emocije, dodala je.

Karen zatim nastavlja s pojašnjenjem zašto je upravo McDonald's u posljednje vrijeme promijenio brojne boje poslovnica u zelenu, koja umjesto toga 'izaziva osjećaje prirode, prirodne i ekološki prihvatljive'.

- Ovaj zanimljiv izbor daje opušteniji i manje užurbani dojam - kaže, na način koji Karen uspoređuje s uličnim divom, Starbucksom, donosi Mirror.

- Hvala na objašnjenju, ubuduće ću više pažnje posvetiti markiranju i boji - komentirali su mnogi.

- Uvijek sam mislio da McDonald's bira crvenu i žutu jer su to boje kečapa i senfa, što vas tjera na razmišljanje o hamburgerima! Svejedno radi - dodali su.

Hatidža i Samka postale modne zvijezde Sarajeva: Podijelile su savjete ženama kako biti dama
Hatidža i Samka postale modne zvijezde Sarajeva: Podijelile su savjete ženama kako biti dama

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 6
Veliki mjesečni horoskop: Lav će biti neodoljivo privlačan, a Škorpion se mora učiti strpljenju
ŠTO SU ZVIJEZDE 'ZAKUHALE'?

Veliki mjesečni horoskop: Lav će biti neodoljivo privlačan, a Škorpion se mora učiti strpljenju

Vatreni aspekt između Venere u Ovnu i Marsa u Lavu upućuje na porast ljubavnih uzbuđenja, a vladavina Bika usmjerava nas na materijalna i financijska pitanja