To je to što me zanima!

Čitajte komentare: Rezerviraš kamp pa 'ljetuješ' na gradilištu

Svaki oglas treba provjeriti, a dobro je i čitati komentare korisnika. Ako je nešto sumnjivo, najbolje je potražiti drugu ponudu. Ono što izgleda previše dobro da bi bilo istinito, vjerojatno nije istinito
Vidi originalni članak

Netko je s fotografijama mojega kampa postavio na Booking.com lažni oglas s adresom pustog zemljišta u mojem susjedstvu, požalio se vlasnik kampa na obali.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Da je netko rezervirao boravak na tom gradilištu, po dolasku bi vjerojatno završio u 200 metara udaljenom kampu zato što bi prepoznao kućice s fotografija. A ako bi kamp bio pun, pitanje je kako bi mu vlasnik objasnio da mjesta za njega nema i da smještaj nije ni rezervirao. Pitanje je i tko bi mu snosio trošak putovanja. Booking.com je izbrisao oglas dan nakon što su mu prijavili da tog kampa nema, a to je drugi slučaj “navlačenja” turista na nepostojeća odredišta u samo nekoliko dana.

'VILA' NA HVARU Oglasio se Booking: Sporni objekt smo uklonili sa stranice

Podsjetimo, 12 mladih Francuza još je u srpnju rezerviralo vilu s bazenom na Hvaru za 6420 eura, što je gotovo 50.000 kuna, a na adresi koju su dobili preko Bookinga našli su gradilište. Zvali su korisničku službu Bookinga, s koje su im nakon poduljeg pregovaranja ponudili povrat novca u roku od deset dana ili bukiranje drugog smještaja, ali na njihov trošak. Mještani su im rekli i da nisu bili jedini, nego da je na isti oglas nasjelo i šest mladića prije njih.

U oglasu za nepostojeću vilu na Hvaru bile su fotografije kuće s Brača čiji je vlasnik rekao kako je čitao o sličnim prevarama, ali nije očekivao da će to i doživjeti.

VLASNIK PRAVE VILE NA BRAČU: 'Francuzima sam ponudio da dva dana u vili budu besplatno'

Booking.com ne odgovara konkretno na upite o ovakvim slučajevima.

- Postojimo zbog naših korisnika i uvijek se izrazito trudimo omogućiti im nevjerojatna iskustva na putovanjima. U rijetkim slučajevima, kad se dogodi neočekivana situacija, naša služba za korisnike dostupna je od 0 do 24 kako bi pružila podršku na sve moguće načine. Iskreno nam je žao zbog poteškoća koje su zatekle ovu grupu turista. To definitivno nisu iskustva kakva želimo našim korisnicima. Zato smo osigurali potpuni povrat novca za napravljenu rezervaciju, pokrili troškove prijevoza na novu lokaciju i ponudili dodatan iznos kao znak dobre volje - objavili su nakon slučaja na Hvaru.

Sličan neodređeni odgovor poslali su i nama na pitanja o lažnom kampu te onima kako se oglašivači i unajmljivači mogu zaštititi od prevara.

TRAŽILI VILU, NAŠLI MAKADAM 'Dali smo im smještaj u vili u pola cijene, Francuzi su u šoku'

- Brojne su provjere smještajnih objekata prije nego što im se dopusti oglašavanje na našoj platformi, a imamo i tim koji svakodnevno prati, otkriva i blokira sumnjive aktivnosti na Booking.com - dio je općenitih odgovora, a jedini konkretan bio je na pitanje “jeste li upoznati s lažnim kampom?”.

- Jesmo i smještajna jedinica je uklonjena s platforme - rekli su.

Kod problema s Booking.com za nas je sreća što je registriran u Nizozemskoj, a u rješavanju problema unutar Europske unije potrošačima pomaže Europski potrošački centar, čija je internetska stranica ecc-croatia.hr.

Idi na 24sata

Komentari 29

  • neci92 01.09.2019.

    Ne vidim problem....

  • cerat_1 31.08.2019.

    Kao prvo Booking hrvatska NE RADI od 0-24 a kao drugo u zadnje vrijeme je Booking počeo nešto imati problema, godinama rezerviram barem 10 smještaja preko njega i ove godine 2x problemi tako da se izgleda našto događa.

  • Marko Markic 31.08.2019.

    Citajte recenzije a ne na slipo

Komentiraj...
Vidi sve komentare