To je to što me zanima!

Fuchs: Naš obrazovni sustav koji je tradicionalan, nije loš

Iz njega treba naslijediti sve što je dobro, ali svakako uvesti sve novo što može pobojšati sustav. Nije sklon vjerovati raznoraznim međunarodnim testovima
Vidi originalni članak

U rujnu bi napokon trebala početi eksperimentalna provedba kurikularne reforme, obećava ministrica Blaženka Divjak. Proces se poprilično razvukao, ideološke rasprave su ga itekako usporile, dio javnosti ju je proglasio mrtvom.

Političkim dogovorom između HDZ-a i HNS-a na kraju nije izabran voditelj Ekspertne radne skupine. Provedeni natječaj je poništen i umjesto voditelja ERS-a s punim radnim vremenom dobili smo koordinatora rada te skupine u svojstvu premijerova savjetnika profesora Radovana Fuchsa. 

Gostujući u Temi dana na HRT-u, profesor Fuchs rekao je kako će njegov posao biti koordinacija između Ekspertne radne skupine i Stručnog povjerenstva te o svemu izvještavati premijera.

Prema njegovom mišljenju, u prvom redu svjetonazorski boj treba maknuti s glavne pozornice i pustiti da eksperti rade svoj posao u onom dijelu koji je izrazito obilan. A to je čitav niz izrade svih ostalih kurikuluma koji su izvedeni na temelju znanstvenih činjenica. Posla se prihvatio, kaže, isključivo na poziv premijera koji ima iskrenu namjeru da se reforma obrazovnog sustava nastavi i okonča na najbolji mogući način. U političkoj trgovini nisam sudjelovao, istaknuo je.

Na pitanje kakvu suradnju očekuje s ministricom Divjak rekao je: "Mislim da ćemo moći zajedno raditi".

Ključnu ulogu igrat će učitelji i nastavnici koji su u principu jedini koji su zaista najodgovorniji za provođenje reforme, njezin uspjeh i njezinu glavnu kritiku. Zadnju riječ imat će Hrvatski sabor koji treba usvojiti sve dokumente i tek kad ih Sabor usvoji, završili smo jednu dionicu, rekao je Fuchs.

On je istaknuo kako je naš obrazovni sustav tradicionalan koji, kaže, nije loš. Iz njega treba naslijediti sve što je dobro, ali svakako uvesti sve novo što može pobojšati sustav. Nije sklon vjerovati raznoraznim međunarodnim testovima koji pokazuju da su naši učenici navodno jako loši. Ono što je najbitnije je da djeca osim činjenica i fakata, nauče i kritički razmišljati, istaknuo je

Idi na 24sata

Komentari 14

  • x00x 17.04.2018.

    slazem se, tradicionalan, prema tradicijama 1832 godine

  • Zlatan.balkanac@gmail.com 17.04.2018.

    Ma šta dobar. Treba tu puno menjati, Prvo odgoj ponašanja u školi, Treba vratiti packe Ne može učenik uvredit profesora. Prvo odgoj jel roditdlji pojedince nisu uspjeli odgojiti dobro

  • JanValek 17.04.2018.

    "Nase" "skole" su katastrofa nad katastrofama.Kolektivno jebanje u mozak i psihicko maltretiranje nase djece.I ucitelja.Ucitelji maltretiraju djecu a djeca njih u jednoj kolektivnoj ludnici zvanoj Hrvatska (i svijet).Ne znate vi sto je normalno obrazovanje.Normalno obrazovanje je spontano i neplanirano i nema ocjena da te neko KAZNI ili nagradi ili da "padnes godinu".Ja bi sve skole u Hrvatskoj PORUSIO do temelja i sve odgovorne za tu monumentalnu jebacinu strpat u zatvor do kraja zivota.Djeci ne treba "skola".Zivot je skola.Svatko uci kad hoce,sta hoce,kolko hoce dok ne savlada ili ako ne zeli ucit ne mora.

Komentiraj...
Vidi sve komentare