To je to što me zanima!

Fućkaš rezervaciju u autobusu, treba što brže trčati do perona

ALAN FORD: Žena je na kolodvorskoj blagajni kupila kartu za bus, a prijevoznik je na tu liniju poslao kombi. Dok je hodala prema peronu, vozač je njezino mjesto prodao drugome
Vidi originalni članak

Bila sam jako ljutita, no jasno mi je da svi griješe. Da su se ispričali, bilo bi mi lakše, ali u današnje vrijeme kao da je to svima teško, rekla je razočarana Zagrepčanka.

Sa zagrebačkog Autobusnog kolodvora trebala je u šest sati autobusom krenuti prema Rijeci, gdje je u 10 sati imala sastanak.

- Kartu sam kupila desetak minuta prije polaska autobusa. Minutu, dvije nakon toga stigla sam na peron i rekli su da sam zakasnila. Pa nigdje ne piše koliko ranije treba doći. Nije autobus zrakoplov - dodala je.

A na peronu nije ni bilo autobusa. Putnici su sjedili u kombiju.

- Vozač je rekao da u njemu za mene više nema mjesta. Pokazivala sam mu kartu i rezervaciju, ali nije pomoglo. Pokušao je dobiti vlasnika tvrtke na telefon, no on mu se nije javljao pa je otišao do kolodvorskih blagajni i kupio mi kartu za sljedeći autobus - dodala je Zagrepčanka.

Zašto je kombi vozio umjesto autobusa, iako je i na kupljenoj karti pisalo “autobus 1”, te zašto nije bilo mjesta za putnicu koja je i platila rezervaciju, pitali smo u Autoprometu Zagreb.

- Došla je prekasno. Vidjevši da ima mjesta, vozač je prodao karte - rekao je Krunoslav Škreb, vlasnik tvrtke dodavši kako je prodaja u autobusu normalna.

Objasnio je i da su kombi poslali jer je bilo premalo prodanih karata za bus.

Iako je tvrdio da je Zagrepčanka kasno došla na peron, poslije je rekao kako se na blagajni karta može kupiti i pet minuta prije polaska autobusa.

- Kad putnik kupi kartu, nije bitno hoće li doći autobus, minibus ili kombi. Putnici smo izašli u susret i kupili joj kartu za sljedeći bus - dodao je.

Iz Ministarstva prometa potvrdili su da prijevoznik može voziti putnike i u kombiju, ako zadovoljava uvjete. No prema Zakonu o obveznim odnosima prijevoznik mora koristiti vozilo koje je određeno ugovorom o prijevozu i putniku dati mjesto u vozilu kako je ugovoreno. Karta važi kao ugovor, a na njoj je pisalo da je kupljena za autobus i da putnica ima mjesto broj dva. Dodali su da putnik može poslati prigovor prijevozniku. Ako ne dobije odgovor ili njime ne bude zadovoljan, može prigovor poslati ministarstvu.

Idi na 24sata

Komentari 34

  • 08.02.2019.

    Učila me moja mati: sine nemoj čekati zadnji čas.

  • 07.02.2019.

    Dakle pojeo vuk magare...i ja sam više puta kupio kartu i rezervaciju kad sam se vraćao u postrojbu sa vikenda, a kad je bus došao na kolodvor mjesto je bilo prodano i zauzeto...

  • johnny19 07.02.2019.

    Rezervacije možeš baciti u smeće, uvijek ih prodaju više

Komentiraj...
Vidi sve komentare