To je to što me zanima!

'Signalizacija nije radila, čuo se jak prasak, potom mrtva tišina'

Dvije cure su istrčale iz auta i počele vrištati. Njih dvije su bile u šoku, treća nije disala. Ja sam izletio te sekunde kad je vlak udario u auto. Nikakva signalizacija nije bila upaljena, ispričao nam je svjedok
Vidi originalni članak

U nedjelju navečer strašna nesreća u Brdovcu kraj Zaprešića. Vlak je naletio na automobil u kojem je bilo troje ljudi, a koji se kretao kroz mjesto Brdovec istočnom prometnom trakom kolnika Ulice Dragutina Butorca u smjeru sjevera. U autu su bile tri djevojke, preminula je 27-godišnjakinja koja je sjedila na stražnjem sjedalu, dok su vozačica i suvozačica lakše ozlijeđene.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Iz Policijske uprave zagrebačke obavijestili su kako je tijekom prelaska pruge na stražnju lijevu bočnu stranu osobnog automobila naletjela je lokomotiva kojom je južnim kolosijekom u smjeru istoka upravljao 33-godišnji strojovođa. Također su rekli kako na tom potezu nema rampe, no kako su ispred prijelaza postavljeni uređaji za davanje svjetlosnih i zvučnih znakova kojima se najavljuje približavanje vlaka i prometni znakovi Andrijin križ i prometni znak 'stop-obavezno zaustavljanje'. 

STRAVA KOD ZAPREŠIĆA U naletu vlaka na auto umrla je djevojka (27), sestre ozlijeđene

24sata uživo iz Brdovca: 'Signalizacija? Nije radila'

Pričali smo s ljudima koji su prvi stigli na mjesto nesreće.

POGLEDAJTE VIDEO

'Došao sam do djevojke, nije imala puls'

Sjedio sam na kauču metar od balkona koji je bio otvoren. Čim sam čuo udarac, izletio sam van. Na ulici je bila mrtva tišina. Dvije cure su istrčale iz auta i počele vrištati. Njih dvije su bile u šoku, treća nije disala. Kad sam trčao iz dvorišta nisam vidio da signalizacija radi. Svi su se derali da ne zvoni, ispričao nam je svjedok nesreće koji je prvi došao do uništenog auta.

- I ja sam tu blizu,odmah ova prva kuća. Samo se čuo udarac, nije radila signalizacija. Ništa nije zvonilo. Bilo je tu nesreća i prije, ali ne jer signalizacija nije radila, nego jer su ljudi prolazili dok je zvonilo. Ovo je prvi put da je nesreća bila, a da signalizacija nije radila - kaže drugi svjedok.

Vozačica dala izjavu policiji da nije radila signalizacija?

Jutarnji list piše kako je vozačica policiji dala izjavu u kojoj tvrdi da je krenula preko pruge jer nije bila upaljena zvučna i svjetlosna signalizacija.

S druge strane, strojovođa i njegove kolege na kontrolnoj točki tvrde da je signalizacija bila upaljena. Tijekom očevida, piše Jutarnji, provjerili su ispravnost signalizacije koja je uredno radila, a nitko od sudionika nesreće nije bio pod utjecajem alkohola.

Promet po kolniku Ulice Dragutina Butorca bio je zatvoren od 20.45 do 1.30 sati i odvijao se zaobilaznim alternativnim pravcima dok je željeznički promet bio obustavljen između 20.20 i 1.05 sati.

Idi na 24sata

Komentari 166

  • clakic63@yahoo.com 29.04.2020.

    Može biti da je sva signalizacija ispravna a da li je bila uključena i tko je uključuje, pitanje je sad?

  • 28.04.2020.

    Znate kako kažu na jednom nadgrobnom spomeniku piše. "Ovdje leži onaj što je imao prednost". Ljudi oprezno, kad nastradate koga briga jesi u pravu ili nisi.

  • 28.04.2020.

    Slavko 14@ ...Kad su "komunjare " napravile stanicu i prijelaz, "komunjare" su i stavile rampu sa "zavjesom " , pokojni Guga (starosjedioci u Brdovcu znaju o kome je riječ) ,je bio zadužen za dizanje i spuštanje rampe -na ručni pogon .Pošto nije imao nikakve velike škole i volio je popiti (aki je volio i raditi) , stavili su ga na u tu istu željezničku stanicu gdje je brinuo o sigurnosti i ispravnosti prijelaza ali i o prodaji karata i grijanju(na drva i ugljen) čekaonice za putnike. Po dolasku HDZ i 'rvata sve se to ukinulo. Znači -bila je rampa..Od kad su je maknuli bilo je 3-4 nesreće na tom prijelazu. Tu je ugasen i zivot jednog mog prijatelja na njegov 18. rođendan (brdovčani se sjećaju te nesreće ). Znači "komunjare su osigurale a vaš premili kradeze je otpustio Gugu,prodao rampe i mehanizme u staro željezo i pretvorio taj prijelaz u rizik.I još jedna stvar -ko je vozio preko tog prijelaza,zna da se iz smjera Javorja ne vidi skoro ništa dok se ne dođe praktički na prugu -čak i ako se stane..

Komentiraj...
Vidi sve komentare