To je to što me zanima!

Gužve na cestama: Kolona na Lučkom duga je 12 kilometara

Iz HAK-a mole vozače za razumijevanje i strpljenje. Kolona vozila koja se kreće od čvora Rugvica prema istoku duga je oko 5 kilometara, izvijestili su iz HAK-a
Vidi originalni članak

Zbog gustog prometa i očevida prometne nesreće kolona vozila koja se kreće od naplate Lučko u smjeru mora duga je oko 12 kilometara, izvijestili su iz HAK-a i vozače zamolili za razumijevanje i strpljenje. 

Na zagrebačkoj obilaznici kolona vozila koja se usporeno kreće od čvora Buzin u smjeru naplatne postaje Lučko duga je oko 1 kilometar, a od čvora Jankomir prema naplatnoj postaji Lučko oko 4 kilometra.

Pojačan je promet i na autocesti A3 Bregana-Lipovac u smjeru istoka. Kolona vozila koja se kreće od čvora Rugvica prema istoku duga je oko 5 kilometara, javlja HAK. 

Promet ide usporeno i uz regulaciju policije i na županijskoj cesti ŽC501 u mjestu Križišće. Razlog su gusti promet i prometna nesreća u kojoj je sudjelovalo više vozila. 

Na autocesti A4 Zagreb-Goričan promet ide usporeno preticajnim trakom kod 92 kilometra u smjeru Zagreba, zbog lakše prometne nezgode.

Detaljniji popis cesta koje su zatvorene zbog radova i na kojima se usporeno vozi možete vidjeti na stranicama HAK-a.


Idi na 24sata

Komentari 12

  • 123izgubljeni 21.06.2013.

    A ja mislio hrvacka u krizi.

  • laziona 21.06.2013.

    nisam vozač ali ovo je strašno na ovim vrućinama i niko od odgovornih ništa ne poduzima

  • 21.06.2013.

    Još nikada od kada je autoput izgrađen nisam ga uspio preći u komadu od točke A do točke B konstantnom brzinom. Svakih par kilometara su radovi, smanji na 60 km/h, preusmjeravanja, upozorenja, pa smanji na 80 km/h, smanji na 40 km/h zbog vjetra....Ali cijena zato konstantno raste. A o Lučkom neću puno: to bi trebao biti isključivo ULAZ i IZLAZ sa autoceste za vozače iz Zagreba ili koji idu u Zagreb. Svi drugi vozači, koji dolaze sa zapada, sjevera ili istoka trebali bi se uključivati na A1 bezbolno, postupno, svaki sa svojim posebnim odvojkom, kao što je na Bosiljevu. I da, uz navedene zahvate i izgradnju odvojaka, uvesti vinjete. Inače ovaj autoput nema smisla. U prosjeku vozimo se isto dugo kao i po staroj državnoj cesti, ili neznatno kraće, uz veću potrošnju goriva, više nerviranja i uz visoku cestarinu.

Komentiraj...
Vidi sve komentare