To je to što me zanima!

HAC tvrdi da se ralica nije polukružno okretala na A1

Prema informacijama iz HAC-a, vozač Seata se zabio u zadnji kraj ralice na dijelu gdje je brzina bila ograničena na 80 km/h zbog mokrog kolnika
Vidi originalni članak

Trener zadarskog plivačkog kluba 'Jadera', Marijan Č. (34) i tri 12-godišnja člana kluba teško su ozlijeđeni u prometnoj nesreći na autocesti nedaleko od Dugopolja. Stradali su u nedjelju navečer na povratku iz Dubrovnika gdje su sudjelovali na kadetskom prvenstvu Dalmacije. Seatom su udarili u HAC-ovu ralicu koja se polukružno okrenula i kroz službeni prolaz ušla u njihov prometni trak. Automobil sa plivačima zabio se u stražnji dio ralice i gotovo potpuno smrskao. Ozlijeđene su iz auta izvukli vatrogasci. U Seatu su se vozili blizanci od kojih je jedan teško ozlijeđen i u KBC-u Split je spojen na respirator. Njegov brat ima višestruke ozlijede no stanje mu je stabilno. Njihov kolega T.R. pretrpio je traumatski šok uz razdor jetre, nagnječenje pluća i prijelom četiri kralješka. Trener Marijan ima prijelom podlaktice, skočnog zgloba, koljena i ključne kosti te ranu na glavi. Dan poslije nesreće nije bio raspoložen za razgovor. Policija je očevidom utvrdila da se vozač ralice Oli R. (39) polukružno okretao bez provjeravanja ugrožava li ostale sudionike u prometu. HAC međutim ističe kako se ralica kretala zaustavnim trakom kada je na nju naletio Seat. Do sudara, tvrde, nije došlo za vrijeme polukružnog manevra. Ralica je, kažu, na cesti posipala sol, a polukružno se okrenula na mjestu predviđenom za to. Nadzorne kamere nisu zabilježile samu nesreću, jer je, kažu u HAC-u, rotirajuća kamera u tom trenutku bila okrenuta na drugu stranu. No, kamere su snimile Marijana na prethodnim dionicama kako vozi znatno brže od dopuštenih 80 kilometara na sat. Prema neslužbenim informacijama, od ulaska na čvorištu Ravča do mjesta nesreće, vozio je prosječnom brzinom od 130 kilometara na sat. HAC nije zadovoljan što na mjesto nesreće nije izišao istražni sudac, pa će zatražiti nezavisno vještačenje prometnog vještaka. Roditelji blizanaca nisu bilo dostupni za komentar nesreće.
- Mnogo nam je lakše sad kada znamo da je naš sin van životne opasnosti - kazao nam je Ivica, otac ozlijeđenog T.R.-a. Dodaje kako je dječak bio pri svijesti cijelo vrijeme i stalno se raspituje za prijatelje i trenera. U posjet ozlijeđenima je u ponedjeljak došao i Vitomir Burčul, predsjednik PK Jadera.
- Svi smo šokirani, ipak su u pitanju djeca. Laknulo mi je kad sam čuo da neće biti kobnih posljedica - kazao je Burčul. U bolnici smo zatekli i Antu Džaju prijatelja i vjenčanog kuma Marijana Č. Zadarski plivači na prvenstvo su trebali, kao i inače, otići kombijem. Uslijedili su otkazi zbog bolesti i tim je spao na tri člana, pa je Marijanu dao svoje vozilo.
- Marijan me nazvao kad su krenuli iz Dubrovnika i rekao da u Zadar stižu oko 22.30. Tri sata poslije čuo sam za nesreću - kaže Džaja.

Idi na 24sata

Komentari 22

  • martyna-tyna 02.02.2010.

    .....teško je procijeniti tko je kriv....ovisi samo uo tome koliko će pravni sustav ovdje uistinu biti pravni, a ne korumpirani...kao što i rekoh prije, moj tata je bio kriv iako je bio u voznoj traci skroz izravnan i označen rotirkom...a auto se svom silinom nabio u njega direkt od nazad.zbog magle bila je ograničena brzina, koju vozač Audia nikako nije poštivao, jer mu u tom slučaju ne bi odbio ralicu i nabio se u njega...a znate zašto je on bio kriv, jer nije imao para da se bori protiv korupcije, a slučaj nije izašao u javnost, pa ga poslodavac nije štitio..žao mi je što nemam novaca za rekonstrukciju, da dokažemo njegovu nevinost. tako da se bojim da će i ovdje radinik HAc-a izvući deblji kraj, osim ako se naš HAC opet ne posluži svojim trikom, jer sada treba zaštititi i sebe...

  • ivedome 02.02.2010.

    Koji ste papci. Isti slučaj ko i sa čačićem. Neprilagođena brzina,i udarac u zadnji dio ralice,znaći nikakvo okretanje. E al sad vam više paše da je hac kriv. Tako se kroje senzacije.

  • outrager 01.02.2010.

    dakle ovako - kamion se kreće polukružno okretati, dolazi vozaču auta sa ljeve strane, i ovaj vidi da ne može stati, i refleksno ga kreće izbjegavati preko zaustavne trake, vozač kamiona misli da je ovaj u autu ostao priseban i isto brže ide u zaustavnu, obadvojica vide da je zajeb i vraćaju se nazad i auto se zabija u kamion, drugi scenarij je da je kamion odmah ušao u desnu traku misleći da će ga ovaj u autu obići sa jedne ili druge strane, a vozač u autu izvodi gore navedene manevre, misli da će kamion u zaustavnu, vraća se nazad i pogađa ga. krivac za izazivanje prometne vozač ralice, a mogla se izbjeći da je vozač auta ostao priseban i da ima više iskustva. ograničenje je 80 ali možda u tunelu, možda je u tunelu stojalo neko upozorenje, ali prometna se desila izvan tunela, taman da je vozio svoju prosječnu, kako oni tvrde 130, ta brzina ne može biti krivac za sudar

Komentiraj...
Vidi sve komentare