To je to što me zanima!

Ideja je dobra, ali nacionalni ispiti ne bi trebali postati tek novi trošak za instrukcije

Zasad zaista nije jasno kako će utjecati na kvalitetniju nastavu. Dok se to ne promijeni, jedini kriterij vrednovanja bit će i ostati ta nesretna petica te broj bodova za upis u srednju školu
Vidi originalni članak

Hoće li nas nacionalni ispiti prosvijetliti više od onoga što zapravo već znamo? A znamo da su naši učenici, kao i oni u većini drugih zemalja, po znanju i vještinama uglavnom prosječni. To ne znači da su loši, ali statistika od čak 70% odličnih u osnovnim školama jednostavno ne odgovara istini. Znamo i da naši učenici jesu nešto lošiji u matematičkim i čitalačkim vještinama, kao i to da nam obrazovni sustav škripi na brojnim poljima koje treba rješavati bez obzira na nacionalne ispite. Je li neophodno da učenici osmih razreda rješavaju ispite iz baš devet predmeta, o tome treba razgovarati. No redovna provjera nekoliko osnovnih predmeta na nacionalnoj razini dugoročno bi svima mogla donijeti korist. Učenici će dobiti standardizirano vrednovanje svog znanja i moći će jasnije vidjeti gdje je eventualni problem i koje su im mogućnosti. I čak da mogu više od onoga što su mislili da mogu. No mnogo je važnije da se napokon uvede red u ocjenjivanje, da i nastavnici dobiju bolji uvid u to kako raditi s učenicima, a na kraju ih i vrednovati. I da se, ne manje važno, smanji pritisak roditelja na nastavnike i škole jer - petica mora biti.

Ovaj sadržaj dostupan je samo 24sata PLUS+ korisnicima na portalu

Neometano uživanje u 24sata sadržaju i brojne pogodnosti dostupne su na originalnom članku.
Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare