To je to što me zanima!

Ima se, može se: Amerikanci na 'Crni petak' unatoč inflaciji potrošili više nego 2021. godine

Prema Mastercard SpendingPulse- u, koji mjeri promet u fizičkim trgovinama i putem interneta svim načinima plaćanja, bez prilagodbe za inflaciju, maloprodaja u SAD-u na 'crni petak' porasla je 12 posto
Vidi originalni članak

Građani u SAD-u potrošili su na 'crni petak' na online kupnju 9,12 milijardi dolara, više nego prethodnih godina, unatoč strahovanjima zbog visoke inflacije, pokazuju podaci analitičke tvrtke Adobe Analytics.

Tijekom ovogodišnje blagdanske sezone potrošnje procjenjuje se da će ukupni prihodi dosegnuti 209,7 milijardi dolara, što bi bio porast od 2,5 posto u odnosu na prošlogodišnju sezonu.

Tvrtka za analizu podataka koja prati poslovanje većine američkih online trgovaca izvijestila je da je internetska prodaja na 'crni petak' premašila procijenjenih 8,9 milijardi dolara.

PAST ĆE REKORD Šef Porezne: Hrvati će za Crni petak potrošiti 800 milijuna kn

U odnosu na godinu ranije online prodaja uvećana je za 2,3 posto, a veća je i u usporedbi s 9,03 milijarde dolara ostvarene za 'crnog petka' u 2020., prvoj godini pandemije.

Najpopularnija elektronika

Daleko najviše kupovali su se uređaji, a najpopularniji proizvodi bili su Xbox Series X, Bluey, Call of Duty: Modern Warfare II, Drones i MacBook.

U tvrtkinom izvješću o trendovima i percepciji blagdanske kupnje za 2022., predviđa se da će "cyber ​​ponedjeljak", ponedjeljak nakon Dana zahvalnosti, biti najjači dan online kupnje u ovogodišnjoj sezoni, s prodajom procijenjenom na 11,2 milijarde dolara.

Od 1. listopada do 25. studenoga ukupni prihodi od prodaje uređaja dosegnuli su 159 milijardi dolara, pri čemu su prihodi od prodaje stolnih računala i ostalih uređaja činili 88 milijardi, a od mobilnih uređaja 71 milijardu dolara.

Znatno je pritom uvećana prodaja elektronike, igračaka, 'pametnih' proizvoda za kuću, opreme za vježbanje i audio opreme, pokazalo je izvješće.

POJAČANI NADZOR Inspekcija kontrolira 'crni petak', trgovci više krše pravila

Vivek Pandya, vodeći analitičar za Adobe Digital Insights, rekao je da "mada je 'crni petak' postigao rekordnu potrošnju na internetu, također uočavamo izraženije naznake da potrošači ove godine više vode računa o kućnom budžetu”.

Dodaje i da su kupci iskoristili odgodu plaćanja kako bi mogli kupiti željene darove za obitelj i prijatelje.

'PRAZNIK KUPOVINE' Zanimljivosti o Crnom petku: Nekoliko je teorija o tome kako je nastao 'brutalni pad' cijena

Prema Mastercard SpendingPulse- u, koji mjeri promet u fizičkim trgovinama i putem interneta svim načinima plaćanja, bez prilagodbe za inflaciju, maloprodaja u SAD-u na 'crni petak' porasla je 12 posto u odnosu na prethodnu godinu, isključujući kupnju automobila.

U istom je postotku pritom uvećana prodaja u fizičkim trgovinama, dok je online prodaja ponovo porasla 14 posto.

Snažan promet ostvarili su sektori odjeće, elektronike i restorana, pokazalo je istraživanje.

MUDRO S NOVCEM Vodič za blagdanski shopping: Držite se ovih 5 pravila

Godišnje istraživanje koje je nedavno objavila Nacionalna udruga trgovaca, najveće svjetsko udruženje maloprodaje, pokazalo je da kupnju od Dana zahvalnosti do Cyber ​​ponedjeljka ove godine planira 166,3 milijuna ljudi, gotovo osam milijuna više nego prošle godine.

Idi na 24sata

Komentari 5

  • Piver 29.11.2022.

    snizenja u hr nisu isto ko i snizenja u americi...😂 ono sta je bilo 110 $ je 35$ i slicno

  • marko035 29.11.2022.

    toliko je koštala prije sniženja

  • marko035 29.11.2022.

    čekam delimano tavu koja i nakon sniženja od 40% košta 120kn

Komentiraj...
Vidi sve komentare