To je to što me zanima!

Istra na naslovnicama čak šest austrijskih turističkih magazina: 'Ovo je povijesni uspjeh!'

Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh, rekao je istarski župan Boris Miletić
Vidi originalni članak

Istra se na austrijskom tržištu istovremeno našla na naslovnicama čak šest turističkih magazina - ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian te tjednom prilogu Kurier Freizeit, izvijestili su u ponedjeljak iz Turističke zajednice Istarske županije. 

"Na kioscima diljem Austrije Istra se pojavila istovremeno na naslovnicama čak šest magazina!", zanimljivost je koju prenose iz županijske turističke zajednice, ocjenjujući to i "nadasve odličnom vijesti". 

SUSRELA SE S BAVARSKOM MINISTRICOM Brnjac: Hrvatska i Njemačka su spremne za EU covid putovnice

ADAC Reisemagazin, Alpe Adria Magazin, Dumont, Der Feinschmecker, Merian - prestižni su turistički i lifestyle magazini koji su svojim čitateljima u predsezoni predstavili Istru kao "blisku i atraktivnu destinaciju, pružajući im pregršt informacija te savjeta za putovanje i boravak na najvećem hrvatskom poluotoku - njihovom najbližem Mediteranu".

"Tu već 'fantastičnu petorku' dodatno je zaokružilo subotnje izdanje utjecajnog Kurier Freizeita u kojem je popularni tjedni prilog Istri posvetio i naslovnicu i reportažu na punih osam stranica. U tom utjecajnom austrijskom dnevniku s najvećom nakladom, čije brojke dosežu 250.000 primjeraka, cijena oglasa preko cijele jedne stranice iznosi i vrtoglavih 14.600 eura", prenose iz Turističke zajednice Istarske županije.

Istarski župan Boris Miletić u priopćenju ističe kako je "Istra danas svjetski turistički brend, što potvrđuju česte i brojne reportaže i novinarski napisi u uglednim svjetskim medijima, čime se svakako neizmjerno ponosimo".

"Kada se u jednom danu na kiosku pojavi čak šest magazina u Austriji i Njemačkoj koji donose priče o ljepotama naše regije, to je povijesni uspjeh!", ocijenio je Miletić. 

SPORAZUM S ADAC-OM Das ist gut, sehr gut: Hrvatska postaje prva 'covid safe' destinacija za njemačke turiste?

Podsjeća kako je Istra i lani, usprkos pandemiji, ostvarila najbolje turističke rezultate u državi, a "prema dosadašnjim pokazateljima, ova će sezona biti iznad svih očekivanja, što znači da smo prepoznati kao sigurna i poželjna turistička destinacija".

Miletić naglašava i kako se Istri turizam nije dogodio slučajno, već su u njega promišljeno i sustavno ulagali i razvijali ga, bilo da je riječ o turističkoj infrastrukturi, eno-gastronomiji, manifestacijama i atrakcijama, očuvanju i promociji prirodne i kulturne baštine ili pak, razvoju selektivnih oblika turizma.

U tome smjeru ćemo i dalje nastaviti, a naglasak će prvenstveno biti na ekološki održivom turizmu, poručio je.

I direktor županijske turističke zajednice Denis Ivošević ocjenjuje kako je pojavljivanje Istre na naslovnicama čak šest magazina "više nego fantastična vijest na samome početku glavne sezone".

"Jer uza sav trud i ulaganja u marketinške aktivnosti koje provodimo tijekom cijele godine, a posebno u zimskim mjesecima i predsezoni, ovakav efekt možemo slobodno nazvati 'hat-trickom' istarske turističke utakmice - zapravo dvostruki! To je zgoditak o kakvom nismo ni sanjali, jednostavno, dogodio se trenutak u kojem se sve poklopilo", ističe Ivošević  

ADAC SE POHVALIO Nijemci žele putovati: Kamping u Hrvatskoj im je najzanimljiviji

Poručuje i kako je promocija koju je time ostvarila Istra nemjerljiva. 

U priopćenju se prenosi i kako je direktor ART Redaktionsteama Wolfgang Neuhuber svoju poruku zaključio riječima: "Ni Toskana, ni Pijemont, niti Južni Tirol, a ni Azurna obala - nego Istra", uz jedinstvenu fotografiju šest naslovnica snimljenih u subotu, 19. lipnja, na jednom novinskom kiosku u Beču.

Idi na 24sata

Komentari 11

  • 22.06.2021.

    Ljepo je kod nas ali generalno u usporedbi sa Turskom Italijom i Grckom plaze su nam katastrofa , premale , kamnite opasne za starije i djecu i o tome se kod nas opce ne govori ali recimo Njemacki portali su prepuni komentara o losim plazama

  • 21.06.2021.

    S obzirom da sam često u Njemačkoj,reklame za Rabac sam vidio u Frankfurtu,Dortmundu i Dűsseldorfu,iz Slavonije sam i uvijek preporučujem Istru a Rabac posebno jer ja tu ljetijem godinama jer imam nekretninu,za Dalmaciju govorimo o deranju po džepu i primitivnom ponašanju a Dubrovniku u nikom slučaju jer su gori od Dalmacije

  • patron 21.06.2021.

    za hrvate napravite promociju i omogucite ljetovanje na vlastitoj obali. odvratni ste !!!

Komentiraj...
Vidi sve komentare